18

1.2K 115 39
                                    

Dr''လူႀကီးကေတာ့.....''

Yifan''လူႀကီးကဘာျဖစ္လဲဟင္.....ဘာမွမျဖစ္ဘူးမလား.....''

Dr''စိတ္အးေအးထားပါ လူႀကီးက ေမ့ေဆးေၾကာင့္ မႏူိးေသးဘူးလုိ႔ ေျပာမလုိ႔ပါ.....''

Yifan''ဗ်ာ တကယ္လားဟင္...''

Dr''တကယ္ပါ လူနာအခန္းေရြ႔ၿပီး ေတြ႔လုိ႔ရပါၿပီ ကေလးေရာ အ့ဲပုိ႔ထားပါတယ္.......''

Yifan''ဟုက့ဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.....''

လူနာအခန္းထဲ ဝင္လုိက္ေတာ့ ကုတင္ေပၚမွာ ျဖဴဖတ္ျဖဴေရာ္နဲ႔ အိပ္ေပ်ာ္ေနတ့ဲ chan .....chan..ကုတင္ေဘးက ပုခတ္ထဲမွာ ကေလးေသးေသးေလးကုိ ေကာက္ခ်ီလုိက္တ့ဲ mama ္မ်က္ႏွာမွာလည္း အျပဳံးေတြ ေဝဆာလုိ႔..........

Su''ၾကည့္ပါအုံး ma ေျမးေလးက ခ်စ္ဖုိ႔ေကာင္းလုိက္ေနာ္......''

Yifan''ဟုတယ္ေနာ္ mama....''

Taoဝမ္းနည္းမိတယ္ ေမာင္ကုိ ကေလးေလးမေမြးေပးႏူိင္လုိ႔ အားလည္းငယ္မိတယ္......

Su''Oေလး....စိတ္မေကာင္းမျဖစ္နဲ႔ေနာ္ ဘာမွမျဖစ္ဘူး ္အားလည္းမငယ္န႔ဲေနာ္.....''

ငုိခ်င္ရက္လက္တုိ႔ဆုိသလုိမ်ိဴး mamaေျပာေတာ့ taoမားမားကုိဖတ္ၿပီး ငုိမိတယ္.......ငုိေနတုန္း ပုခုံးကုိ လာပုတ္ၿပီး ႏွစ္သိမ္တ့ဲေမာင္ ေက်းဇူးပါ taoကုိ ႏွစ္သိမ္ေပးတ့ဲအတြက္......

Yifan''မငုိပါန႔ဲ Oရယ္.....ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး.....''

Tao''ေက်းဇူးပါ ေမာင္....''

Su''လာ ဒီကုိလာက် ကေလးေလးက ခ်စ္စရာေလးၾကည့္ပါအုံး....''

Tao''ဟုတယ္ေနာ္....mama....''

ေျပာေနတုန္း ႏူိးလာတ့ဲ chan.....

Yifan''ဘယ္လုိေနလဲ chan သက္သာလား...ေခါင္းေတြမူးေသးလား.....ဘယ္ေနရာကနာေသးလဲ.....''

Chan''ကေလးက သားေလးလား....သမီးေလးလားဟင္....ေနေရာေကာင္းရ႕ဲလားဟင္.....''

Chanသတိရလာေတာ့ ေမးခြန္းေတြတရစပ္ေမးေနတ့ဲေမာင္ ဟူး ေမာင့္ မတရားစိတ္ပူေနတယ္ဆုိတာ ေဘးကေနျမင္ရတ့ဲသူေတာင္ မနာလုိျဖစ္မိတယ္ ဒါပင္မ့ဲ မိဘေမတၱာ ဆုိတာ ဒါထင္ပါရ႕ဲ ေမာင္ေမးတာမေျဖႏူိင္ဘဲ ဘာေလးေမြးတာလဲ ေနေရာေကာင္းရ႕ဲလား ကေလးအတြက္ဘဲ စိတ္ပူစြာေမးေနတ့ဲ chanေၾကာင္ mamaလက္ထဲကေန ကေလးကုိ လြဲယူလုိက္ၿပီး chanဆီကုိသြားမိတယ္....

ဤမွန္ေသာ ေမတၲာတရားေျကာင့္ (complete)(ဤမှန်သော မေတ္တာတရားကြောင့်)Where stories live. Discover now