19

1.2K 100 37
                                    

ေျပာၿပီး အခန္းထဲက ေဒါသတႀကီးထြက္သြားတ့ဲ အကုိေလး.....chanက ဘာဆက္လုပ္ရမွာလဲ သမီးေလးကုိ chanလက္ထဲမွာထားရင္ မ်က္ႏွာငယ္မွာ အမွန္တကယ္ပင္....ဘာေၾကာင့္မထြက္သြားခုိင္းရတာလဲ အကုိေလးရယ္ သမီးေလးကုိ chan အကုိေလးတုိ႔ဆီမွာထားခ့ဲဖုိ႔ ခက္ခက္ခဲခဲ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ထားရတာ အကုိေလးရ႕ဲ....

Lay''သား chan....ဒီကိစၥကုိ ေသခ်ာျပန္စဥ္းစားေစခ်င္တယ္..... paကေတာ့.....''

Su''ဟုတယ္chan....သားအကုိေလးေျပာသြားတာကုိလည္း စိတ္မဆုိးေစခ်င္ဘူး......''

Chan''ဟုတ္က့ဲ...ဟင့္....''

Tao''နားအုံး chan......''

ေမာင္က chanကုိ သူမ်က္စီေ႐ွ႕ကေပ်ာက္ကြယ္သြားမွ ာေၾကာက္လုိ႔ဆုိတာ chanရယ္ မင္းသိသင့္တယ္ taoတစ္ခါတစ္ေလက် chan ဘဝကုိ သိပ္အားက်တာ ဘာလုိ႔ ေမာင္အခ်စ္ ေမာင္ႏွလုံးသား တစ္ခုလုံးကုိ သိမ္းပုိက္ထားႏူိင္လုိ႔ အခုကိစၥကေရာ ဘယ္လုိဆက္ျဖစ္မွာလဲဟင္........

Min''မငုိပါန႔ဲ chanရယ္.....''

Chan''အန္တီ min chan ဆက္လုပ္ရမလဲဟင္....chanဆီမွာေနရင္....သမီးေလး မ်က္ႏွာငယ္မွာ.....chanကေလ သမီးေလးကုိ ဟုိးအျမင့္မွာ ရိွတာဘဲ ဟင့္....ျမင္ခ်င္တာ chanလုိ မနိမ့္က်ေစခ်င္ဘူး ဆင္းရဲၿပီး...ဟင့္ အႏွိမ္ခံ အပယ္ခံၿပီး အထင္ေသးတ့ဲ မ်က္လုံးေတြန႔ဲ...ဟင့္chan လုိ မၾကည့္ခံေစခ်င္ဘူး အန္တီminရ႕ဲ......အ့ဲတာေၾကာင့္ chan ရင္ကြဲခံၿပီး ဒီလမ္းကုိေရြးတာကုိ အကုိေလးက ဟင့္......''

Min''chanရယ္.......''

သူမ တကယ္ chanကုိသနားမိတာ အမွန္ပင္...chanဘဝေလးကုိ ေအးခ်မ္းေစခ်င္မိတယ္.အခုလည္း သူသမီးေလးအတြက္ သူရင္ကြဲခံၿပီး ေရြးပင္မ့ဲ အကုိေလးက လက္မခံ......ဘုရားသခင္ chanကုိ ေပ်ာ္ရြြင္မွုေလးေတာ့ ေပးသနားသင့္ပါတယ္...

Chan''အကုိေလးက သမီးေလးကုိ မခ်စ္လုိ႔လား မသိဘူးေနာ္ ဟင့္.....ဟုပါတယ္ေလ...chanလုိလူဆီက ရတ့ဲကေလးကုိ ဘယ္သူက ခ်စ္ခ်င္မွာလဲ......''

Min''မဟုတ္တာ chan ေလ်ွာက္မေတြးပါန႔ဲ အကုိေလးက မခ်စ္ဘဲေနမလား chanရယ္ မငုိန႔ဲေတာ့ chanငုိေနရင္ ကေလးလည္း ငုိမွာေပါ့ကြယ္.... တိတ္တိတ္.....''

Chan''တကယ္လားဟင္.......''

အခန္းေ႐ွ႕တြင္လည္း အထဲက ေကာင္းေလးေျပာသမ်ွကုိ နားေထာင္ၿပီး ငုိေနတ့ဲ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကုိ တျခားအကြယ္တစ္ေနရာကေန ၾကည့္ၿပီး မ်က္ရည္ေတြက်ေနတ့ဲ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကုိ အေပၚထပ္က ၾကည့္ေနတ့ဲ လူႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ သနားေသာမ်က္လုံးေတြန႔ဲ ၾကည့္ေနေလရ႕ဲ......

ဤမွန္ေသာ ေမတၲာတရားေျကာင့္ (complete)(ဤမှန်သော မေတ္တာတရားကြောင့်)Where stories live. Discover now