23

1.1K 106 29
                                    

Min''chan ေလး သားေနေကာင္းရ႕ဲလားကြယ္ ပိန္သြားတယ္ေနာ္ .....''

Chan''ေကာင္းပါတယ္ အန္တီ minရယ္.....''

Min''ေစာေစာက မမေလးန႔ဲ အကုိေလး ဒီအခန္းက ထြက္သြားတာ ေတြ႔လုိက္ပါတယ္ chanကုိ ဘာေျပာသြားေသးလဲ......''

Chan''ဟင့္အင့္ ဘာမွ မေျပာပါဘူး အန္တီ minရယ္.
...''

Min''ဒါေလး စားလုိက္အုံးေနာ္ chan ဒါမွ ကေလးေရာ chanေရာ အား႐ွိမွာ......''

Chan''ဟုတ္က့ဲ......''

...............................

အခုဆုိ သမီးေလး yiyi ေတာင္ ေျခာက္လျပည့္ၿပီ သမီးေလးကအရမ္းလည္ေတာ့ chanမ်က္ႏွာကုိ မွတ္မိေနမွာကုိစုိးကုိ......အခု မမေလး ဧည္ခန္းထဲကုိ ေခၚထားေသးတယ္ ဘာကိစၥရယ္ေတာ့ မသိပါဘူး........သမီးေလးလည္း အိပ္သြားၿပီဆုိေတာ့ မမေလးေခၚထားတ့ဲ ဆီကုိသြားရျပန္သည္.......

ဧည့္ခန္းေရာက္ေတာ့ အကုန္လုံးစုံေနၾကၿပီ

Kera''အမေလးထြက္လာေသးတယ္ေနာ္ နင့္ကုိနင္ဘာမွတ္ေနလဲ ဟမ္......''

Chan''ဟုိ ေတာင္းပန္ပါတယ္ မမေလး သမီးေလးက အခုမွ အိပ္သြားတာမုိ႔ပါ......''

Lay''ေတာ္ၿပီ သမီး ဘာေျပာမွာမုိ႔လုိ႔ ေခၚထားတာလဲ ေျပာစရာ႐ွိတာေျပာ အခ်ိန္ကုန္တယ္.....''

Kera''အ့ဲတာ သမီးေၾကာင့္ မဟုတ္ဘူး ဟုိအေကာင္ေၾကာင့္ သူကုိယ္သူဘာထင္ေနလဲမသိဘူး....တကယ္တည္း မေျပာခ်င္ဘူး.......''

Su''ကဲပါသမီး ေတာ္ပါေတာ့ သား chan လာထုိင္ေလ.....''

Kera''နင္ကုိေခၚတုိင္း သြားထုိင္စရာလားဟ့ဲ နင့္အဆင့္အတန္းန႔ဲ ဒီအိမ္မွာ႐ွိတ့ဲ ခုံေတြကတန္လုိ႔လား......''

Yifan''မမ......''

Kera''ထပ္မေျပာန႔ဲ မၾကားခ်င္ဘူး.....''

Chan''ရပါတယ္ ma chan ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာဘဲ ထုိင္လုိက္ပါ့မယ္.....''

Kera''အုိး ေတာ္လုိက္တာ သနားေအာင္ ေႁခြတက္တယ္ေနာ္ နင့္အဆင့္နင္သိလုိ႔ေတာ္ေသးတာေပါ့.....''

Yifan''မမ ေတာ္ပါေတာ့ ဘယ္အခ်ိန္ထိ chanကုိ အႏူိင္က်င့္ေနမွာဘဲ ေတာ္ပါေတာ့ နင္အတၱႀကီးေနတာေတြရပ္ပါေတာ့.......''

ဤမွန္ေသာ ေမတၲာတရားေျကာင့္ (complete)(ဤမှန်သော မေတ္တာတရားကြောင့်)Where stories live. Discover now