Пропушване

7 2 1
                                    

Да, доста позната тема за всеки от нас.
Любопитен ли си да опиташ как е?
Ако да, нека ти кажа едно нещо, което баща ми не наскоро ми каза, тъй като не понасям дима на цигарите. Баща ми пуши и аз вдишвам познатата миризма, от което направо ми се повръща и го питам как пуши това нещо и защо на хората им харесва. Той ми отговаря, че това е просто някакъв тютюн, който се пали и при дръпка си викаш, че ти е гадно, но лека полека, като искаш отново и отново да опиташ ти харесва някак си. И каза, че както вдишвам дима, който се разнася във въздуха, така е и на вкус. На мен лично ми стана доста зле и пак не разбирам, защото го усещам като нещо задушаващо, а кой би го харесвал. Риторичен въпрос, защото се знае, че аз няма никога да пропуша, а на 90% от хората им харесва. Не искам  да обиждам някои хора по никакъв начин, да знаете. Тоест доколкото разбрах, след първата дръпка ти се маха границата от цигарите, която си я имал преди това и ще искаш още и още. Една позната е била пробвала една дръпка и не ѝ харесало. Пробвала от любопитство втори път, обаче са я научили да поглъща дима, защото е щяла в противен случай да си докара рак на зъбите и венците. В трето лице изглежда все едно се е пристрастила, без да знае, но според мен е от любопитството и факта, че иска леко да се хареса на другите. Не трябва да се харесвате на другите, защото истинските приятели са тези, които ще уважат всяко твое решение и те харесват такъв, какъвто си, а фалшивите са тези, които те дърпат надолу и, ако не се съгласиш за нещо и ли не направиш, те ще те оставят. Според мен не си заслужава да пробвате цигарите, но ако наистина много искате да пробвате, но и не искате да пушите, е по-добре да ви е първата и последна дръпка. Разбирайте го като съвет, не като заповед или нещо, към което ви принуждавам. Ако сте пробвали цигари и сега пушите, но искате да спрете, без значение дали сте се пристрастили и не чак толкова, спрете по-добре, като си сложите това за правило, ако някой ви предложи цигара, колкото и да ви е тежко, я откажете и помолете приятелите си да ви да не ви дават да пробвате и една дръпка и така ще ви олекне след време.

Разбира се аз не пуша и не съм пробвала, но много мои приятели пушат и знам какво им е от развито съчувствие, защото умея перфектно да се поставя на мястото на друг и да разбера добре какво е в главата му или сърцето. Също съм чела много неща за цигарите и съм доста запозната с тази тема, затова достигнах до моята теза  и до създаването ми на съвет за околните. Оф боже, тука пиша романи, а вие сигурно се отегчавате😂🤣🤣🤣.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Хей хора, как сте, живи, здрави, сити? Отне сигурно два месеца, а може би и повече, за да напиша нова глава, но истината е, че ме мързи и само стоя пред творчествата на другите  Wattpad-ъри🤣. Докато чакате некст, стана 365-ия ден от 2019 година и след броени часове чакаме новата година. Надявам се да ви е харесала главата. Ако да, ще съм ви много благодарна да натиснете звездичката и да напишете коментар, ако искате, защото така много ми помагате.

Аз съм Ива, а вие останете такива каквито сте!!!!

587 думи

Пълни глупостиWhere stories live. Discover now