Много чести са случаите на дискриминация при сексуалната ориентация, а това не е много окей. Даже никак. Смисъл, кой скапан боклук е плъзнал прякора им "различни", че почти всички като такива да ги определят?(Са ще играя ролята на Секта, така че съм наясно😂)
Това, че някой харесва еднаквия пол, не означава, че е коренно различен и трябва да го обиждаме с това. Те също са хора и заслужават също толкова, колкото и ние. Всеки се е изградил по характер, почти не винаги по ген, а по свой си начин. Аз например съм с почти различен характер от родителите си, само че харесвам черното като майка ми. Някои наследяват например от родител бисексуалист това нещо, а други го развиват като себе си. Много деца са заблудени, че са гейове и лесбийки, но само така си мислят, защото това никога не се проявява по рано от периода 16-20 години.
Та искам да кажа, че никой не е различен и всички сме се появили с една основна функция на този свят-да живеем. В училище(в крайните години) и университета има хора, които подценяват и мачкат тези хора, само защото не ги одобряват. Същото при работното място-мачкат ги и не им дават почти нищо. На тях им дават по-малко права за каквото и да е, а ние им страничим. Е, значи зарежете голямото си его и не правете повече тази грешка. Представете се в тяхната гледна точка и вижте дали е приятно. Това наистина трябва да спре и кога най-сетне хората ще раздвижат поне една мозъчна клетка да се замислят. Ще имат полза и от тях. Аз лично се радвам на тези хора, защото изразяват истинското си аз и са открили сродната им душа, а какво по-хубаво от това? Вие за или против тези хора сте?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Хей хора, не съм качвала от много време и дано тази изключителна глава, с която се гордея ви е накарала поне малко да се замислите за това. Ще съм ви благодарна, ако натиснете звездичката и напишете коментар.
Аз съм Ива, а вие останете такива, каквито сте!❤346 думи
ČTEŠ
Пълни глупости
NezařaditelnéЗдравейте! Това е първата ми история, дано да ви хареса. Тук ще пиша за мои и ваши познати моменти и случки, които са нелепи(или неловки) Всеки ден или всяка седмица ще качвам по една нова глава 5 място в съвети-03.07.2019 6 място в глупости-04.06.2...