Заглавието е странно...нали!?
Смисълът е, че всеки, който иска дълга коса, но има прецъфтели краища му се налага да му отрежат дори малкото коса, за която си полагал усилия, а фризьора ти я отрязва. Клъц! Клъц! КЛЪЦ!
На мен примерно ми отрязаха 5 сантиметра от косата, която ми порасна чак след 9 или повече месеца. Толкова време не ходих на фризьор, защото нямаше причина за отрязване на косата ми. Накрая ходих там ден преди 17 септември!!!! Отряза ми 5-те сантиметра и са не ще да расте. Презакана съм!
Говоря много за себе си, но сега на темата.
Гадно ви е да гледате съученички и някакви ваши набори с дълги коси. Красиви, блестящи, дълги, заздравени коси, а вашата е етажирана, суха, мазна топка косми. Голяма мърша, А!?😂😂😂😄😅
Еми живота си е живот.Най-добре е за дълга и красива коса е да следвате тези правила(вие си решавате):
1. Не сресвайте косата си на куп. Тоест от корените, до краищата. Трябва нежно да я сресвате първо в краищата, после цялата(за да го правите правилно, хванете косата си някъде в края и я стиснете. Оставете тази част от краищата, която е твърде заплетена. Ако вече е сресана, започнете чак тогава отгоре до долу). Дори ако бързате. Това ви помага да не я етажирате.
2. Взимайте си душ 2 пъти в седмицата. Най-добре в сряда и събота(не ви намеквам да станете нечистоплътни😂). Така косата ще се омазни, но това са полезни вещества за нея. За да ги разнесете я решете така като в първото правило. Това трябва да е в ден, преди взимане на душ. След като си измиете и косата...естествено...си срещнете косата нежно по същия начин
3. Не използвайте сешуар. Може би в някой важен случай може. Но не често да го използвайте. На 15 сантиметра от косата, сешуара...не забравяйте. Той уврежда косата. А вие не искате това...нали?
4. При фризьора, кажете, че искате само 2 сантиметра.
5. Купувайте си от специалните шампоани за растеж на косата. Не взимайте от тези, които се казват "конско чудо" и конски шампоан. Потърсете в гугъл-"шампоан за бърз растеж на косата". Не тези за коне или тези, които са подобни. Има един шампоан, който е в обикновена оранжева туба и пише, че има биотин и други важни съставки. Купете си него. Не от по-евтините с етикет, на който има жени с дълги коси.
Ето и подобни, но този шампоан Дермокан си е най-добрия вариант:
Нарочно не съм изрязала снимките, за да видите колко струват някои или как се казват, ако искате да си купите.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Нова глава! Благодаря на хората, които следят книгата ми. Ако така може да се нарече.
Тъй като нямам почти никакво време за писане на глави това ще е предпоследната глава.
Ще съм ви благодарна, ако натиснете звездичката и коментирате.
Аз съм Ива, а вие останете такива, каквито сте!!!484 думи
ESTÁS LEYENDO
Пълни глупости
De TodoЗдравейте! Това е първата ми история, дано да ви хареса. Тук ще пиша за мои и ваши познати моменти и случки, които са нелепи(или неловки) Всеки ден или всяка седмица ще качвам по една нова глава 5 място в съвети-03.07.2019 6 място в глупости-04.06.2...