Диоптрични очила=взаимно страдание

19 2 1
                                    

(Мдааа.....олигофрена Ива се завърна след месец без един ден😉😂😃)

Ало, очилатковците! Втора ли покана очаквате, за да си сложите очилата. Споко, по висок диоптър съм от вас, ако носите😂.

Добре, стига лигавщини и обиди, че сме кьорави олигофрени

Супер гадното е да носиш очила и да си по-грозен/на с тях. Не със слънчеви за жалост......
Размазано виждаш и си нищо без очилата. Тъпите очни лекари ти мънкат, че трябва да си с очилата 24/7 и да не си пред телефона почти никога. Да, ама виждаме какво е. 24/7 телефон, дет се вика, че само една част от думите им е спазена. Ауууу, с тела ще си увеличиш диоптъра. Абе тея плямпат като с гъза си. Ако използваш приложение, против вредните сини лъчи от телефона, което ги подменя с почти естествена светлина или въобще цвят и носиш очила, е много малък риска. Препоръчвам ви Blue light filter(наречете ме спонсор но си го бива това приложение). Много е гадно да се разчита на един малък предмет, за който хабиш цифра пари, а се чупи лесно. Ако ми бяха само 150 кинта очилата например, щеше да си заслужава, но ето, че ми струват 230 кинта, плюс анти-рефлексното покритие. Но то са от опти класа, кво да се очаква от тях...
Поне, че са хубави

Е.....всъщност не трябва са сме толкова повърхностни, а и очилата не ни променят като личност. Вярно, че някои те съжаляват, а други, които са прости дрисльовци и келеши, ти се подиграват, но това не е проблема. Проблема е, че очилата си имат доооооста минуси като цяло, но не включвам това как изглеждаш.

Но няма от какво да се притесняваш всъщност. Има към десетки хиляди хора, които са точно като теб в очилата и проблема с тях. Трае се, а и много лесно пак можеш да си намериш близки фр-та, които да са с теб и са не разчитат на визията и повърхностните ти проблеми, а на характера.

Ива секта 2019. Уву

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Е хора, поредна глава, която е шитава, но благодаря за отделеното внимание все пак. А и според мен със или без очила сте супер. Надявам се, ако ви е харесала главата, да натиснете звездичката и да напишете коментар. Плс, нутели и бонбони!

Аз съм Ива, а вие останете такива, каквите сте!!!❤

386 думи

Пълни глупостиحيث تعيش القصص. اكتشف الآن