Когато другите назовават характера ти странен

13 2 1
                                    

Баси тъпото, знам. Някой да каже на твой приятел, че имаш странен характер и той ти пише за това. Па викаш да си го говорят колкото искат, но пак питаш в какъв смисъл и ти изброява хиляда неща. Ти си като "кво ми има бе, пачи прости", но се оказва, че само си леко различна от "нормалните момичета", които си слагат квото и да било, за да прикрият грозотата си и долнопробният им характер. Тея кучки са свикнали да играят ролята на важни за обществото. Изхвърлете ги като улични котки от живота си, не им обръщайте внимание и, ако кажат някаква лъжа за вас, напсуват ви или ви посегнат, раздайте се на макс като мен, но винаги преценявайте кога трябва. Високо горе вдигната глава, изправен гръб естествено, поглед от високо, и поглед "по-добър съм от теб копеле" ще я поставят на място и вие ще си останете с незачернено самочувствие. Моето беше по-ниско и от Райграст до четвърти клас, но ето, че сега съм по-отворена пред тези, които ме дразнят, затапвам безжално и остроумно враговете ми, мога естествено да се бия😏 и не оставям някой да ме командва, без да има титла за мен. За нас единствените, които могат да ни командват са:родителите в умерено количество, учителите до някаква степен и роднините, които са възрастни. Други няма. За останалите, ако вие искате или е услуга от приятел, но сигурно вие го знаете....

Тва беше баси шитавата глава, която е смесица от няколко съвета и теми😅

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Това беше втора шитава глава от оставащите пет и о божее. За малко да забравя. Минаха за щастие матурите, но за жалост не знам дали съм се справила по математика. Резултатите излизат на 27.06.19, тоест в други ден. Бая ни измъчиха с тоя Чипровски килим😂. Бахти уравненията на тая задача. Добре, че поне по български си беше сравнително лесна. Сега остава да си намеря шибаният учебник по физика и утре мога да си предам учебниците😭.
Аз съм Ива, а вие останете такива, каквито сте!!!❤

         
                               336 думи

Пълни глупостиOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz