Év végi összefoglaló 2019

10 0 0
                                    


Január

Reméltem, és bíztam abban, hogy ez az év, az írás területén remekül fog sikerülni. Cél- egy művem megjelentetése könyv formában. Hogy sikerült-e ez is ki fog derülni az összefoglaló során. De ennyit ne ugorjunk előre az időben. Sajnos az idő előrehladttával, egy betegséggel kellett szembe néznem, mely a mai napig hátráltat a történeteim írásában.

Az év első napja, igen jól indult. Megkaptam az év végi értesítőt a Poet oldaláról. Nagyon örültem neki, hisz csupa jó dolgokat írtak.

"A 2018-ban publikált verseidet összesen 1479 alkalommal tekintették meg látogatóink, ezzel pedig az év legolvasottabb szerzőinek felső 20%-ába tartozol. Gratulálunk! Bánat című versed volt a legnézettebb 223 megjelenéssel (egy-egy alkotást átlagosan 187-en szoktak megtekinteni)"

Január hetedikén ért a következő meglepetés. Tavaly augusztusban a Szövetség című sci-fi történetem első részét egy blogversenykeretében beválogatásra került az 50 remekművek közé. Láttam én, hogy van valami mozgás az odalamon, hisz kapásból megemelkedett a nézettségi szint és rengetek csillaggal jutalmazták. Díj az volt, hogy az első 10 írást egy Youtube videó keretében népszerűsítik. (erre nem került sor) Erről majd egy kicsivel később. De meglepetés volt, hisz egyáltalán nem számítottam rá. A zsűri és az olvasók véleménye alapján a történetem. 2. helyezést ért el.

Januárt szuperül zártam. Békássy Balázs, egy bajai ismerősöm, ki szintén író, figyelmembe ajánlotta Baja város irodalmi oldalát a Virtuáriumot. Felvettem a kapcsolatot az üzemeltetőjével, és tizenötödikén már földet érett az első történetem az oldalon. Másnap egy versem és így szépen tovább.

Február.

E hónap is jól indult. Február hetedikén két dolog is publikálásra került. A Virtuárium oldalán a Vörös Hold című sci-fi novellám került ki, a Poet oldalára pedig a Jósol a medve című versem. Másnap egy plakát. A 25. Budapesti nemzetközi Könyvfesztiválon résztvevő szerzőket hirdető. Én is rákerültem, annak ellenére, hogy idén nem vettem részt rajta, csupán Az Örökség című könyvem volt megtalálható.

Március.

Szuper hónap. Meglepetéssel. Természetesen el is feledkeztem arról, hogy az Anarchia Könyblog oldalán meghirdetett verses pályázatára jelentkeztem több versemmel. Már ahogy lenni szokott, épp a Facebookot böngésztem, hazafelé tartva a munkából. Az első versemet, melyet észrevettem, hogy kikerült az oldalra a buszon ülve pillantottam meg. Az első versem a Remény volt, ami tavaly olvasható volt Mimi Taylor könyvében: A bosszú árában is. Pakson a buszt várva, ismét a Facebookot böngésztem, mikor is ismét összetalálkoztam a versemmel. A másik versem, mely aznap olvasható volt az odalon: Az esőcsepp című versem volt.

Másnap a Poet oldalára került ki a Tavasz van című versem.

Április:

Nem április tréfa, de pont április elsején került ki a Poet oldalára az Elvesztettelek című versem, amit még középiskoláskoromban írtam, szerelmi bánatomban. Pint oldalával nem igazán szoktam foglalkozni, de azért itt is mentem a blogoldalam írásait. Nem olyan régóta használom, tábláimat épp az adott év keltezésével szoktam ellátni. Pl. Írásaim. Így lett vagy Írásaim 2018. Innen mentették le a Szövetség első részét. Húsvét közelettével a Poeton meghirdették az ünnep osztályon belül a húsvéti verseket. Ilyenkor elbírálás és soron kívül kerülnek fel a versek. Ez volt az első, hogy húsvéti verseket írtam. Így került fel húsvétvasárnap a két következő versem az oldalra: Húsvéti nyuszi és húsvét című verseim.

Egy író feljegyzései.2.Where stories live. Discover now