https://www.bookdreams.hu/emmiller-a-szovetseg-i-a-virus
Hosszú,kitartó akaraterő szükséges ahhoz, hogy, évek hosszú munkája végre célba érjen és az álmok valóra váljanak. Mióta elkezdtem írni, blogolni , én erre a percre vártam mindig. Soha sem gondoltam volna, hogy egyszer megérem e pillanatot,mint író. 2013 óta írók, megtalálva a kezdetleges írásaimat, nagyon látszott rajtuk, hogy igencsak kezdő író írásai. Írás tarja bennem a lelkierőt, hajt előre, nem lenne, már rég én sem lennék. Pedig nagyon sokszor felakartam adni, az erőt egy kedves volt főiskolai csoporttársamtól vettem, Nyutali Norbitól, őt látva, hogy nem szabad feladni, végig kell menni a rögös úton, hogy a kitűzött célt, az álmodat megvalósítsd. Ő is így tett, végigjárta e utat, s ma már sorozatokban szerepel, fittnesz bajnok és a diákok kedvenc tanára lett.
Soha nem gondoltam, hogy idén valóra fog válni a legnagyobb álom. Februárban, amikor megkaptam a kedvező választ a kiadótól és aláírtam a szerződést, tudtam, nincs vissza út. Tavasszal , amikor megkezdődött a szerkesztést, nem láttam az alagút végét, de ahogy haladtunk a szerkesztésben, már derengett a fény. Hamarosan pedig a könyvesboltok polcairól lehet majd megvásárolni a könyvem.
Jelenleg még korrektúrázzák, de egyben a héten pedig megkezdődött , pár nap késéssel ugyan, az előrendelési szakasz. Pár személyről már tudom, hogy e lehetőség keretében, már lecsapott a könyvemre. Bízom az előrendelési lehetőségben.
Országosan a nyomtatott könyvet a Líra, Libri és az Álomgyár könyvesboltjaiban lehet majd megvásárolni. De érkezni fog e -könyv formában is, azt hiszem Szeptemberben!