Antológia kötetmegjelenés 3

13 0 0
                                    


Tudom, hogy egy jó pár bejegyezéssel lógok még szeptemberről. De hisz ennek megvan az oka. Ez pedig,mint tudjátok a látásomhoz van köze. Azt nem tudjátok, hogy az mr vizsgálat fehérje állomány sérülést is kimutatott. Nagy volt rá az esély, hogy agydaganattal kell szembe néznem, de a vizsgálat mást mutatott ki augusztus végén, és közel 2 hónapig táppénzen voltam. Én kértem ,hogy visszamehessek dolgozni, mert még mindig azon lennék. Sajnos a rohamok egyre rosszabbodnak,hol a szememet, hol pedig a jobb oldalamat érintik ( kéz és láb) . Felváltva. Féltem, hogy nem írják alá az alkalmasságit,és nem tudok visszamenni dolgozni. De nehezen megy, mivel foglalkoztatóként dolgozom. A gép előtt is alig tudok ülni, így nem tudom, hogy mikor fogom újra továbbírni a történeteimet.

De így is ért nagy öröm. Hisz szeptember 25-én megjelent a nyári Érzés Antológia kötet,melyben több írásom is helyet kapott. Nagyon izgatott voltam, hogy milyen lesz, s hogy végre a kezembe fogjam a tiszteletpéldányokat. Úgy volt , hogy szeptember 30-kai héten kapjuk kézhez őket. De mivel nagyon közel lakunk egymáshoz a pályázat kiírójával,Jánossal, így megbeszéltük e-mailon keresztül, hogy majd én átugrok Tolnára. Tényleg nagyon izgultam, hisz szinte a szülinapi ajándékként kapom majd kézhez őket. Majdnem bejött. Huszonötödikén szerdán megjelent, szombaton kora délelőtt megérkezett János üzenete. Nála vannak a tiszteletpéldányok,mehetek értük. Így átugrottunk apuval Tolnára. Nagyon boldog voltam, hogy végre a kezemben foghattam. János említette,hogy lesz karácsonyi verselő antológia is,s hamarosan küldi a részleteket. Miért is ne? 

  Miért is ne? 

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Egy író feljegyzései.2.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang