Christine

182 18 0
                                    

Tara se k ní přibližovala až moc rychle. Christine věděla že přijde čas kdy na ní půjde zeshora. Nemohla vzlétnout. Nevýhoda. Ani jí nenapadlo vyčítat to Karlovi. Tara již byla blízko. Poslala proti ní tlustý rudý sloupec magie. Uhnula čímž poslala do zkázy chaloupku. Tara vzlétla do vzduchu. ,,Pojď bojovat ve vzduchu." Pobídla jí. Christine se ale nehla. Najednou se začala zvedat do vzduchu. Tara ji ovládala. Ušklíbla se a pustila jí. Padala chvíli a když dopadla uslyšela křupnutí kostí. Pokusila se postavit. Nešlo to jednu nohu měla zlomenou. ,,Ale, ale," zasyčela Tara.,,Někdo tady neumí létat." Rozesmala se. Christine si myslela že je to její konec když tu jí něco vyzvedli že země. Karl. ,,Dostaneš jí jen přes mojí mrtvolu!!!" Zařval. Vletěl tam Max. ,,Nechme holky holkama a vyřídíme si to spolu jednou pro vždy." Poslal proti Karlovi bílý sloup. Ten se mu vyhnul a položil Christine na zem. ,,Tady snad budeš ve větším bezpečí Christie." Řekl a k jejímu úžasu jí políbil. Sice na tvář ale přece. Tara se ve vzduchu rozesmála. ,,To se ani libat neumíte?" Řekla a začali se s Maxem líbat. Teda spíš lízat. Karl vzlétl a posla proti ním rudý sloup. Christine ale postřehla, že na místech bělá. Usmála se ale boj pokračoval. Tara zase šla do ní. Pritiskla jí ke skále. ,,Taro," zachraptěla Christine, ,,ty nejsi zlá. Jen je v tobě hodně démona." Tara se zasmála. Chtěla něčí říct ale oslepilo je světlo. Tara Christine úžasem upustila. Max byl v rudém víru a Karl v bílém. ,,Co to-" začala Tara ale nedopověděla. Max vylétl z víru a byl celý rudý. To stejné se stalo s Karlem ale do barvy světlé.

,,Maxi!" Zvolal Karl.

,,Karlaile!" Odpověďel mu Max.

Ďábelský andělKde žijí příběhy. Začni objevovat