9.თავი

86 13 104
                                    


ისტორია 1. თეჰიონი~ელე.

- ელე გინდა სადმე გავისეირნოთ?_ ღიმილით იკითხა ოთახში შესულმა თეჰიონმა.

- აჰ...კარგი წავიდეთ_ გაიღიმა ელემ და თეჰიონთან ერთად დაბლა ჩავიდა.

- ხალხო მე და ელე გავისეირნებთ და მალე მოვალთ

- კარგი თეჰიონ ბავშვი არ გამიბრაზო_ დაიყვირა ჯინმა.წყვილმა ნელა დატოვა საერთო საცხოვრებელი და ქუჩაში გავიდნენ.

- სად წავიდეთ?

- რავიცი, ოჰ თეჰიონ მოდი ნაყინი ვჭამოთ,შეხედე იქ იყიდება_ გოგონამ ხელი გაიშვირა,გამყიდველისკენ გაიქცა და ბიჭის ღიმილის მიზეზიც გახდა.თეჰიონი ნელა მივუახლოვდა ელენეს და ღიმილით შეხედა.

- რომელს შეჭამ?

- არ ვიცი შოკოლადის?_ (ანუ აზრზე არ ვარ არადა ყველაფერზე გვისაუბრია ამია გარდა😭.მაშინ ბიძაშენმა რო შოკოლადი იყიდა ერთი პარკი ხო იცი, ხოდა ხო მითხარი რომ მეორე დღეს აღარ იყო,აქედან დავასკვენი რომ შოკოლადი გიყვარს😂 ვერ ვარ მარა დაიკიდე,ისედაც ხო იცი)

- კარგი იყოს შოკოლადი, მე ხილის მინდა_ გამყიდველმა ორივეს ნაყინი მისცა და წყვილმა იქაურობა დატოვა.ნელა გაუყვნენ ქუჩას.

- ვფიქრობ საქართველოში რომ დავბრუნდებით გამახსენდება ის დღეები რაც შენთან გავატარეთ,და გავიფიქრებ ,,ეს მართლა მოხდა ოდესღაც?"

- მოხდა ელე,მოხდა_ ტუჩი მოიკვნიტა თეჰიონმა. ელეს ლოყები შესამჩნევად გაწითლდა.

- დღეს თბილა,მე სიმღერაზე დავდივარ_ მორცხვად თქვა გოგონამ.თეჰიონმა წარბები გაკვირვებისგან მაღლა ასწია.

- მართლა? შეგიძლია მიმღერო?

- ოჰ...არა

- გთხოვ მხოლოდ ერთხელ და მერე მეც გიმღერებ რამეს,რაც შენ გინდა

- კარგი...ანათეებს მთვარეე,იღვიძებს თბილისიი,დავდივარ გეძებ,სადა ხარ ვინ იცის,მალე ნამი ჩამოცვივაა,მარგალიტი ცვივააა,ასე მარტო რომ დადიხარ ნუთუ არა გცივაა_ ელენემ სიმღერა დაამთავრა და გაკვირვებულ ბიჭს შეხედა.

ჰვენი უსახელო ჩათიWhere stories live. Discover now