5

4 0 0
                                    

Jonas yerinde kalmıştı sanki ayaklarında demirden ayakkabı ile yere çivilenmişti ama o sırada Ruby çoktan harekete geçip sağ eliyle Jonasa aparkat vurdu. Jonas dengesini kaybetti. Tam yere düşecekti ki dengesini tekrar kazandı ancak kazandığında 2. bir yumruk yüzünde patlamak üzereydi. Ruby'nin yumruğu Jonas'ın yüzüne geldiğinde Jonas yere kapaklandı. O sırada Ruby'ye bir göz atmayı başardı. Kızın gözleri sanki avını delen bir panter gibi ona bakıyordu. Jonas daha neler olduğunu anlamadan yere yığılmıştı. Başı biraz dönüyor ve midesi bulanıyordu. Ayağa kalkmaya çalışdığında tekrar sendeledi ve yere düştü. İçinden "Bari biraz dinleneyim."diye geçirdi. Etrafına bakınca birkaç kişinin daha yerde olduğunu görmüştü. Yerde yatanları incelerken kan toplamış bir el ona uzandı. Jonas elin kimin olduğuna baktı. Bu Ruby idi. Yüzünde o vahşi halden eser kalmamış artık acıyan ve kınayan bakışlarla Jonas'a bakıyordu. Jonas elini tuttu ve Ruby onu ayağa kaldırdı. Ayağa kalktığında hoca "2. Round yenilenler daha dikkatli olun çünkü bu Round daha zor olacak." dedi. Bir süre sonra hocanın bağarışıyla dövüş başladı. Bu sefer Jonas hazırlıklıydı ve Ruby'nin ilk atağını savuşturdu. Sonra kendi atağa geçti Ruby sağ Jonas'ın sağ elini tuttu ve ona vahşice baktı. Tam o sırada fırsatı yakalayan Jonas sol elini yumruk yaparak bir kroşe indirdi Ruby'nin yanağına Ruby sendeledi. Jonas ikinci bir saldırıya hazırlanırken Ruby dengesini sağladı ve Jonas'a diğerinin iki katı büyüklüğünde bir güçle saldırdı. Savunmaya geçen Jonas her saniye geriliyor Ruby'nin atağını geri teptirmek için uğraşıyordu. Ruby durmaksızın yumruk atmaya çalışıyor Jonas'da sürekli geri çekiliyordu. Taa ki aklına ayağını kullanmak gelene kadar... Sol ayağıyla Ruby'e çelme takarak onu düşürdü. Artık o üstündü. Hoca düdüğü çaldı ve 2.Round sona erdi. Hoca yenen ve yenilenlere baktı ve 3.Roundu da yapacak çiftleri saydı. Ruby ve Jonas da bu çiftler içindeydi. 3.Roundun başlama düdüğü çaldığında Jonas kendini daha hazır ve daha güçlü hissediyordu. Bu sefer ilk o atak yaptı. Yaptığı vuruşu engelleyen Ruby iyicene sinirlenmiş görünüyordu ancak Jonas da öyleydi... İkisi de sürekli birbirlerinin ataklarını savuşturup birbirlerine süprüz ataklar yapıyorlardı. Bu dövüş bitmeyecek gibiydi. Yavaş yavaş herkes bu hararetli dövüşü görmek için etraflarına toplanmaya başlamıştı ancak ikiside sadece birbirine odaklanmış bir şekilde dövüşüyorlardı. Bazen Jonas atak yapıyor bazen de Ruby yapıyordu. Dövüş birtürlü bitmiyordu. İkisi de yorulmaya başlamıştı. Bu hareketlerinin yavaşlamasından belli oluyordu. Jonas'ın aklına gelen son şeyi yapmaya karar verdi yani son kozunu oynayacaktı. Jonas tüm gücünü topladı ve sol eli ile sağ elini yumruk yaptı. Sol elini belirgin biçimde yandan sağ elini ise(sağ eli saha güçlü olduğu için) aşağıdan sessizce savurdu. Sağ eli fark etmeyen Ruby sol eli savuşturdu ancak tam o sırada Jonas'ın sağ yumruğu Ruby'nin çenesinde patladı ve Ruby neredeyse düşecek gibi oldu. Ruby'nin bu şokundan yararlanan Jonas sol koluyla bir kroşe geçirdi ve Ruby'i bir un çuvalı gibi yere yıktı. Etrafta biraz sessizlik oldu ardından bağırşmalar ve heyecanlı fısıltılar duyuldu. Jonasın heryeri çürük içinde kalmış. dudağı patlamıştı. Ruby'nin durumu daha kötüydü. Dudağı iki yerden patlamış ve vücudu daha fazla çürükle kaplanmıştı. Artık maçın galibi belli olmuştu. Hoca gelip düdüğü çalınca herkes çil yavrusu gibi dağıldı. Hoca maçı bitirdi ve Ruby'i ayağa kaldırdı. Ruby'nin yüzünde haince bir gülümseme vardı. Jonas bu gülümsemeyi görünce biraz şaşırdı. Ruby'nin yüz ifadesi değişti ve dudağından sessiz bir cümle çıktı. "Tebrikler, iyi dövüştün."...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gün IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin