rozdzial 4 chlopak.......

1.3K 15 1
                                    

a mianowicie okrakiem ukradla mojego krasza. zaplakana wybieglam z sali prsoto do domu nie chcialo mi sie zyc planowalam to zrobic tu i teraz ale nagle za oknem uslyszalam auto i zobaczylam jego......od razu zaczelam kraszowac. okazalo sb ze chlopak sie wprowadza obok mn . motyle w brzxuchu nie przestawaly mi latac wienc wyszlam na dwur i on sb do mnie usmiechnal ras ale nie wiem co o tym sondzic  i jak napisalam do mojich przyajciul na msp to oni powiedzieli ze to milosc bo pewnie n jest to bez powodu wienc stwerdzialm ze pora do niego napisac i napisalam hej bo ja mam takom sprawe bo hcialam ci powiedziec ze bardzo mn sie podobasz i to bardzo ale potem sb rozmyslilam i napisalam sorki to brat napisal bo wyswietlil i nic n napisal a ja sie balam ze napisze i myslalam ze z nim bende i jak mu wyznam to wzrusze go i pobudze jego zmysly. i nw co zrobic bo on ma 17lat a ja 12 ale wsm co to za ruznica... po kilku godzinach pisania z popkiem i wyzywaniu mojej bff(best friends forewer jakby ktos n wiedzial) a wyzywalam jom bo na snapie wyslala mi jak wklada jenzor do ust mojego krasza a potem wciska mu renke w gacie i n wiedzialam co oi tym myslec wiennc jom  zwyzywalam od najgorszych i wgl dzifek i oby kref sie z niej wylala nie wiem jak mogla mi to zrobic i ukrasc krasza. odtwarzalam to nagranie 6 rasy w koncu wybila 3;00 i poczulam sie dzifnie podniuecona chcialam to zrobic z tym hlopakiem a byl hyba sam w domu bo widzialam jak jego rodzice odjezdzajom i jeszcze n wrucili ale n wiedzialam jak mam to zrobic zeby on hcial sb ze mnom kochac wtedy z torebki wypadl mi muj magiczny biedrionkowy vibratorek. od razu wiedzialam co z nim zrobic szybko wsadzilam go w pizde i sie przemienilam i wyskoczylam z mojego balkonu na jego balkon ale to co zobaczylam mnie zszokowalo a byl to.......................

 od razu wiedzialam co z nim zrobic szybko wsadzilam go w pizde i sie przemienilam i wyskoczylam z mojego balkonu na jego balkon ale to co zobaczylam mnie zszokowalo a byl to

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Czekajcie na nastepna czensc misie ;****

Muj erotyczny pamientniczekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz