............ucieklam do Salem tam dzie moje siostry wiedzmy sb urodzily, czulam ze jstm wiedzma juz od malego kiedy sluhalam lil peep pod koldra i cielam moje rece, moja krew byla niebieska wiec nom moze jstm wiedzma heheheh nom ale wracajac hcialam pojehac do salem bo tam sb mieszka moj szugar dedi z tindera i ja bd miec tam odrazu jedzenie i hajsik na dildosiki heheheheh nom i teraz bd ratowac salem jebac moja puszcza nienawidze puszczy bo tam mieszkal moj cukrowy tatus.............. nie hce jus o tym myslec nwt zamknelam ten rozdzial, bd teras seksi wiedzma, przyszlam do dadi o odrazu zaczelam robic to skad dzieci sb biora i grzesznice sb stroja ( heheh rymy ) i nom fajnie nwt bylo wsm tak, w stroju biedronki byla taka dziurka specjalna na robienie tg............ gdy skonczylam poszlam sb na miejsce powieszenia moih siustr, nei moglam uwiezyc oczom, ona tam dalej sb wisiala, hcialam zadzwonic na 112 ale nie hce tu psuw wiec wzielam cialo do domu i dadi mi pomogl je showac, to byla nasza slotka tajemnica.......... po calej nocy kohania sb poszlam do szafy z wiedzma, to co zobaczylam juz nei moglam odzobaczec................
nom to tak misie sorki ze nas nie bylo ale nom tak jakby wyjrbane cnie trzeba sb uczyc bo kwarantanna to nei wolne pamietajcie ale nom po tej fotce mozecie sb spodziewac co bdzie sb dzialo w kolejnyh czesciah............. ale nom jesce hyba wam obiecalismy te nom fakty o nas, to tak
1. jst nas dwujka
2. kohamy muwistarplanetheheheh to nom dobranoc misie za niedlugo moze kolejny rozdzial jk bdzie sb nam hcialo nom to dobranoc hehe ;*
CZYTASZ
Muj erotyczny pamientniczek
Teen Fictionchej jestem joanna i mam 12 lat ostatnio zahorowalam na depresje bo moja mama kazala mi sprzatac pokoj (masakra) nie wiedzialam co zrobic wiec hwycilam za strugaczke i zrobilam to............