rozdzial 5 lezbijska syrena......

1.1K 13 0
                                    

........ a byl to jego tata ktory sie do niego dobieral gdy to zobaczylam zamarlam nie wiedzialam co zrobic wiec rozbilam szybe moim szalonym jojo i wypedzilam z jego taty akume po czym wyznalam mu co czuje, byl on lekko zdezorientowany lecz po hwili wyznal mi ze woli zwierzeta a ja szalona dziewczyna powiedzialam ze moge byc jego kiti po czym on mnie wyrzucil z domu......... bylo mi bardzo przykro wiec zaczelam przegladax smutne cytaty i wstawialam je na story po czym zobaczylam piekna dziewczyne miala ona na imie małgosia godlewska zakohalam sb hyba stwierdzilam ze do niej napisze zeby poprawila mi dzien w tamtym momencie zauwazylam ze sie zauroczylam w dziewczynie bylam homo nie wiadomo......... bardzo mi bylo zle z tym faktem wiec poszlam nad rzeke i tam hcialam do niej wskoczyc gdy nagle zatrzymal mnie popek i pophnoł mnie do rzeki okazalo sie ze jestem syrena......... lezbijska syrena. wyplynelam z moim ogonem a popka juz nie bylo lecz spojrzalam w głab oceanu i byl tam piekny hlopak z bujna czupryna, zauroczylam sie....... bede go nazywac......... krasz2 wyszlam z rzeki po czym myslalam o moich kraszach moja mysl przerwal sms od kogos gdy chcialam speawdzic kto to ujzalam malgorzate godlewska napisala ona..........

 krasz2 wyszlam z rzeki po czym myslalam o moich kraszach moja mysl przerwal sms od kogos gdy chcialam speawdzic kto to ujzalam malgorzate godlewska napisala ona

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

dbrnoc misie mam nadzieje ze czekaliscie na ten rozdzial i czekacie na kolejny buziaczki ;****

Muj erotyczny pamientniczekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz