first

266 16 1
                                    

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-jdjdminshiiiiiJimin,gyere már,hogy basszalak szájba!
Ahj,nemár. Miért van nekem ilyen idegesítő testvérem? Miért nem lehet egy gondoskodó nővérem vagy egy cuki kishúgom? Miért pont fiú? És miért pont fiatalabb nálam? És mióta beszél ez így velem? És mióta káromkodik itthon is?
-Jólvan,megyek már,de nem kell nyerítezned.
Felkaptam a fent maradt táskáim és lesiettem az emeletről egyenesen ki az udvarra,a táskáimat bedobtam a csomagtartóba,bepattantam a hátsóülésre az öcsém mellé és indulhattunk is Szöulba.
Költözünk. Hogy is mondjam,kissé zűrös család vagyunk. Mármint én még annyira nem is,hanem inkább a drágalátos öcsém. Velem bezzeg nem voltak gondok általánosban,csak néha voltak nézeteltéréseim a tanárokkal és a tanulás is elég jól megy. Cheolminnel kb ötödik vagy hatodik osztályban kezdődtek a gondok. A tipikus szemtelenkedés a tanárokkal,menőzés a haverok vagy a lányok előtt egészen addig fajult,hogy Cheol és pár idióta barátja,bementek a tanáriba és ellopták az ofőjük táskáját és elvitték a fiú wcbe,továbbá annyira erősnek és bátornak érezték magukat,hogy elmentek egy felsőbb éves srác házához,azzal,hogy majd ők jól megverik.Hát ők lettek megverve. Aztán Cheol még apától is kapott. Jó sokat. Ekkor volt az Apai pofonok sorozata pt.1. A tanulmányai folyamatosan romlottak,amiből aztán majdnem bukás is lett.
Anyáék próbálkozásai szinte hiába valóak voltak ,(gondolok itt a pszichologus nénire meg a dögös korreptanárra,aki azután miután rájött,hogy az öcsém jelen állapotban szinte reménytelen eset,végül csak miattam járt hozzánk) felmerült,hogy esetleg költözzünk el,mivel a kisvárosból már szinte kiutáltak minket..

Sziasztok! Nagyon nagyoon remelem hogy elnyeri a tetszeseteket❤️

And what about us?-jikook  [SZUNETEL]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora