~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hupsz,jól megzavartam a zenehallgatást...Ha jól veszem észre,osztályfőnöki óránk ggggvan. Előszedem a kis jegyzetfüzetem,majd nekilátok jegyzetelni. Már csak tíz perc van hátra az órából mikor a kedves padtársam felém fordul.
-Ohm,még be sem mutatkoztam. Kim Taehyung-nyújtja felém a kezét egy iszonyat aranyos,széles mosollyal.
-J-Jimin. Park Jimin-fogom meg óvatosan a kezét. De puha,istenem.
-Szóóval,neharagudj,hogy olyan bunkó voltam veled,csak elég rossz napom van. Ha akarod szívesen körbevezetlek a suliban,megmutatok egyet s mást-néz rám perverzen.
-Om,igen,köszi az jó lenne.-próbálom figyelmen kívül hagyni az előbbi 'utalásait'.
-Most költöztetek ide? Honnan?
-Busanban laktunk eddig.
-Van tesód? Nekem van kettő,egy öcsém meg egy nővérem. Képzeld,kapok egy kistutyit!-magyaráz kurva gyorsan és kurvára össze vissza.
Jólvan,szimpi nekem. Nem kell mostmár a távolságtartás,ígyhát elkezd visszatérni az igazi énem,zavartalanul tudunk tovább beszélgetni.
-Aw,majd megmutatod,ugye?
-Mindenképp,Jimin-mosolyog észvesztően szexin.Nem tudom hovatenni ezt a viselkedést. Kinézetre akár egy szexisten,de amint megszólal kb. a beszélgetésünk két ötéveséhz hasonló. Aztán mindig előjön a perverz énje. Teljesen összezavar.Első óra utáni szünet van. Taehyung azt mondta,hogy majd a következő vagy az ebédszünet alkalmasabb lesz a suli körbejárására.
-Figyi,Jimin. Nincs valami beceneved?-kérdezi,mintha ez olyan hétkoznapi és tök megszokott kérdés lenne.-Mármint éérted-nyújtja el az "é" betűt-Ez olyan unalmas,hogy Jimin. Jimin,Jimin,Jimin.
-Jaj értem mire gondolsz,Taehyung. De,van. A családom és a barátaim Minnie-nek szólítanak.
-Én máshogy foglak. Mondjuk,Chim. Chimchim. Én más leszek neked. Másként tekintesz majd rám.-néz rám azzal a mély,átható tekintetével.
Erre viszont már nem tudok mit mondani,elpirulok természetesen,ezért inkább elnézek és folytatom a jegyzetelést.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Szóval,ezen,a mi folyosónkon csak másodikosok és harmadikosok vagyunk.-állunk kint,és mutatja az osztályokat Taetae. Igen,elneveztem magamban és akkor mivan? Annyira aranyos. Nem bírtam megállni,hogy én ne adjak neki becenevet.
-Ahha,és az első folyosón?-kérdezem.
-Ott javarészt negyedikesek vannak. Meg szaktantermek. Meg a rövid folyosón is vannak negyedikesek.
-És a harmadikon? Ott van az öcsém is valamelyikben...
-Ott elsősök. Az öcséd elsős? Az enyém is!
-Komolyan?-kérdezem teljesen feldobódva.
-Mondom. De majd őket megnézzük később most gyere ebédelni.Egész nap nem hagy nyugodni a gondolat hogy vajon Jeongguk is ide jár? Taetől persze nem mertem megkérdezni. Kedves srác meg minden,de nem szeretnék már az első nap "lebukni előtte",hogy fiúkról kérdezgetek.
Amint leérünk az ebédlőbe az összes kérdesemre megvan a válasz. De szépen sorban.
Leértünk az ebédlőbe,már Cheollal is beszéltem(minden okés vele,már vannak új szerinte normális barátai is), aztán mentünk,hogy rakunk magunknak kaját. Közben észrevettem,hogy elég sokan legeltetik a szemüket Tae-n és mutogatnak is rá. Tuti,hogy Tae is menő a suliban.Ő tipikus rosszfiúnak kinéző valójában jófiú. Meg eléggé perverz.
Ilyen és ehhez hasonló magasröptű gondolataimmal veszekedtem,amikoris a pultoknál megláttam.
Éppen a haverjaival röhögtek össze valamin.
Fekete farmer,szintén fekete szűk rövidujjú,ami fölé fekete bőrkabátot vett.
Szerintem mondanom sem kell. Az ananászos pizzaszeletem a baracklével plusz a tálcával együtt,hatalmas csattanással a földön végezte,mire az egész ebédlő felém nézett. Köztük ő is. Szerintem még soha suliban,sőt egész életemben nem éreztem magam ilyen kínosan.
Szerencsére Tae gyorsan reagált,lehajoltatott,(( ͡° ͜ʖ ͡°) 😬) lefagyva elkezdtem felszedni a kaját a földről ő pedig halál nyugodtsággal körbenézett az ebédlőben,majd megszólalt;
-Gyerekek,nem történt semmi. Vissza lehet fordulni a cuki tányérotokba és lehet tovább enni.
Csak ennyit mondott. De ez rögtön teljesítve lett. Mármint a nagy részről. Jeongguk és a bandája összeröhögtek,majd Guk elindult felénk. Vagyis Tae felé. Mindenki természetesen minket nézett. Ennél jobb első napot a suliban az ember nem is kívanhat.
Jeongguk ideért hozzánk,közvetlen Tae elé állt. Majdnem egymagasak,Taehyung egy picivel nagyobb. Tisztán tapintható volt a feszültség az egész teremben. Jeongguk megfeszítette az állkapcsát, (heart attack,ezaz) majd így szólt;
-Mi a helyzet,Taehyung?-kérdezte szándékosan megnyomva Tae nevét-Parancsolgatunk,parancsolgatunk?
-Semmi nincsen,Jeon. Nem gondolod,hogy egy kicsit te reagálod túl a dolgokat,ha már az is problémának számít a szemedben ha az ember kihúzza a barátját a kínos szituációból?-válaszolt,ő viszont a "barátját" szót hangsúlyozta ki,amit se az egész suli,se én,se Jeongguk nem tudtunk hova tenni.
-A barátját,Kim? Jó gyorsan ismerkedtek..
-Azt,Jeon. Viszont őszinte,mélységes szomorúsággal jelzem,hogy ideje menned,mert semmi közöd nincs se hozzám,se hozzá-mutat rám-úgyhogy kurva feleslegesen jöttél ide hisztizni.-vigyorog az arcába. Jeongguknak ha lehet,ennél is jobban megfeszül az egész teste,majd hozzám fordul;
-Szia,Jimin. Még nem is volt alkalmam köszönni.-beszédjéből süt a gúny,nem gondolja komolyan a köszönését,csak a látszat miatt teszi,de persze ez mit sem számít az én nyamvadt lelkemnek-
-Sz..Szia,Jeongguk-dadogok vissza neki,erre csak felém nézve bólint egyet.-Veled pedig nem végeztem,Kim.-elfordul tőlünk,majd az ebédlőben levőkhöz szólt-Gyerekek,nem történt semmi. Vissza lehet fordulni a cuki tányérotokba és lehet tovább enni.
-Örömmel látom,Jeon,hogy nincs egy kibebaszott önálló gondolatod sem.-reagálta le rögtön Taehyung.
Erre Jeongguk megindult felé,gondolom azzal a szándékkal,hogy megüsse,mire Tae hátralépett engem maga mögé húzva. Szerencsére Jeongguk barátai még időben közbeléptek,így hál'Istennek nem történt semmi baj.
-Jegyezd meg,Kim Kibaszott Taehyung, veled még dolgom lesz,még nem végeztem!-ordította neki már az ebédlő másik feléből,majd kiviharzottak az udvarra.
Amint kimentek,mindenki úgy gondolta,hogy ez a legjobb időpont megbeszélni a történteket,úgyhogy végre nem minket bámultak. Taehyung felé fordultam,de semmit nem lehetett leolvasni az arcáról,halál nyugodtan állt és mosolygott.
-Tae,ezt nem kellett volna. Főleg nem azért,mert bénaságomba leejtettem a kajámat,te elterelő hadműveletet indítottál és most meg vagy fenyegetve-oktatom ki össze vissza hadonászva a kezemmel.
-Tudod,kurva aranyos vagy amikor mérgesen magyarázol.-mosolyog rám az idegesítően aranyos széles mosolyával,majd átkarol és egy asztalhoz leülve mindketten enni kezdjük az ebédünket.Halihoo!❤️ Ujra itt^^ ez most egy kicsit rövidebb rész lett,de remelem elmyeri a tetszéseteket. Mit gondoltok,talan jiminnek bejön tae? vagy netalántán mindkét fiú? 😁 mindenesetre ha tetszett,nyomj a csillagra és véleményedet várom komiban💕🙈
VOCÊ ESTÁ LENDO
And what about us?-jikook [SZUNETEL]
Romance„baszki,olyan ez az egész,mintha egy elcseszett nyálas filmben lennék. csak kitudja meddig tart még ez a film" . . 𝒥𝓀 - 𝓉𝑜𝓅 𝒥𝓂 - 𝒷𝑜𝓉𝓉𝑜𝓂