T W E N T Y - S E V E N T H

1.8K 152 1
                                    

Jaesun...a fiú, aki hetek óta egyre jobban elvette Jimin eszét. A kissé visszahúzódó, érdeklődő, kedves, néha - néha perverz srác belopta magát kis mochink szívébe.

-Taehyung!-kiabált rá legjobb barátjára a szőke hajú. Nála aludt, és most éppen reggeliztek.

-Ne ordibálj, ha már itt ülök melletted! Mivan?-forgatta meg a szemeit.

-Jaesun...találkozni akarok vele.-álmodozott ismét a maszkos alakról.

-Haver, egész éjjel ezt szajkóztad. Csak öt percet nélküle. Amúgy is, mivan Jungkook-kal?

-Mi lenne?-nyelt egy nagyot. A nyuszifiú nevének említése ismét rettegéssel töltötte el a lelkét. Nem tudna úgy beszélgetni vele, ahogy régen.

-Ne csináld már! Tetszett neked. Miért nem beszélsz vele?-sóhajtott Tae.

-Nincs miről.

-Jó...magadnak hazudhatsz, de nekem nem.-törölte meg a száját szalvétájába, majd felpattant.

-Most elmész?-értetlenkedett Jimin.

-Nem. Beszélek a te Jaesun-oddal!

S ezzel otthagyta őt. A fürdőbe vonult, ahonnan a házigazda semmit sem hallott. Az alien csupán negyed órával később jött ki, mindent tudó, ijesztő vigyorral az arcán.

-Nyolcra legyél nálam. Már ha szeretnéd látni a kis szerelmedet.-mondta barátjának, azzal felkapta a cuccait, és elsietett, otthagyva a kételyei közt hánykolódó Jimin-t.

(...)
Nagy szarnak érzem az egészet jeeee

𝐒𝐍𝐀𝐏𝐂𝐇𝐀𝐓.↣kookmin ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang