- Ekim -
Hani size demiştim ya mesaj atmayınca anında arıyorduk diye. Evet bu da başıma olay açtı. 1 Ekim günü annemin çalıştığı avmye gidecek alışveriş yapacaktım. Gece yağmur yağıyordu. Uyandım. Annemde uyandı. Saat 3.58'di. Cenk mesaj atmıştı. Ona cevap verdim. Telefonumuda bas ucuma koydum. Yattım. Sonra telefondan titreşim sesi geldi. Ne?! Olamaz. Hayır. Annem "Almila kim mesaj attı" diye seslendi. Şu aksiliğe bak hem odamın kapısını açık unutmuştum, hem de telefonum titreşimde kalmıştı. "Arkadaşim anne" dedim. Telefonu aldım. Aramayı kapattım. Arama geçmişini sildim. Whatsapp i temizledim. Annem odaya geldi. "Telefonunu ver. Gece gece kim bu" dedi. Telefonu aldı. Mesaj kutuma girdi. Baktı. O sırada Cenk tekrar aradı. Aferin gerizekalı. "Almila bu kim " dedi. Sadece "Arkadaşım" diyebildim. Gece gece evin içinde bana bağırmaya başladı. "Ariyacagim o çocuğu bir daha benim kızımla konuşmasın. Rahatsız etmesin seni" diye evde bağırıyor. En sonunda telefonumu aldı gitti. Numarasini falan aldı. Bende ne yapacagimi düşünerek uyudum.
Sabah telefonumu geri aldım. Hazırlandım. Annemle birlikte avmye giderken annem " Almila o çocuk kimdi" dedi. Yüzündeki ifade gerçeği söyle der gibiydi. Ama yapamadım. O an yalan söylemek geldi. Bende "Arkadaşım. Sadece çok abarttın" dedim. Avmye gittiğimizde hep Cenk'e mesaj attım. En sonunda gördü. O gördüğünde bende annemi ikna etmiştim. Onu aramayacaktı. Saçma sapan bir olay daha son buldu.
* * *
Etüte gittiğinde sınıflarımız ayrılmıştı. Cenk'le ve Miray'la çok üzüldüm. Ama olan oldu.
* * *
Bir gün Cenk'le konuşurken bana kafasının karışık olduğunu söyledi. Başka bir günde genel kültürü düşük biri olduğumu söyledi. Bu yüzden etüte ağlayarak gittim. Dicle "Ne oldu" dedi. Olanları anlattım. "Ben onu genel kültürü düşük yaparım" dedi.
Cenk'e birşey olmuş gibiydi. Benimle tuhaf konuşuyordu. Sanki zorla konuşuyormuş gibi. Bir keresinde 2 hafta görüşmedik. 1 buçuk haftada konuşmadık.
- Kasım -
Bu gün kasımın ilk günü perşembe günü. Ilk ders geç kaldım. Mina'yla birlikte bahçede oturduk. Sonra Sinem, Aslı ve Filiz geldi. Aslında onlarla birlikte teneffüslere çıkmıyordum. Ama bu sefer kaldım. Sonra bir de baktım bu gun günüm onlarla geçmiş. Filiz'in sevgilisi Bora, Aslı'nın sevgilisi Mustafa ve Sinem'in sevgilisi Çağatay'la tenefüs geçiriyorduk. Bir de Çağatay'in arkadaşı vardı Halis. Sinem'e Cenk'ten bahsetmedim. Zaten bitmek üzere. Hatta belkide bitti. Bunlar galiba Halis'le aramı yapmaya çalışıyorlar.
* * *
Bu gün cumartesi ve etüt var. Tenefüste Cenk yanıma geldi. "Biraz konuşabilir miyiz" dedi. Konuşmak için üst kata çıktık. Konuştuk biraz. "Neden mesaj atmadın" dedim. "Sen mesaj atarsin diye düşündüm" dedi. "Ne inanamiyorum tabiki atmam" dedim. Güldü. Bende güldüm. Galiba eskiye dönüyorduk. Ama nasıl olur. Yani tuhaf.
Pazar günü sabah Cenk Günaydın mesajı attı. Tabi mutlu oldum ama aklımda karıştı.
* * *
Pazartesi günü Sinem "Halis'le sevgili ol" dedi. Aslında olabilirdim. Cenk zaten sürekli inişli çıkışlı. Hem sevgili de olmayacağız ne olacak bunun sonu. Galiba Halis'le sevgiki olacağım.
Eve gittiğimde Cenk'le konuştum. Ona 2 deda knk dedim. Bu yüzden bana "Almila sen benden hoşlanıyorsun. Yalan söyleme" falan dedi. Kavga ettik. Dayanamadım "Bir daha bana mesaj atma" dedim. O da "Kendine iyi bak" dedi. Kendine iyi bak... Ikizi Müge'ye Cenk'in odasına gidip ona bakmasını söyledim. "Gideyim ama yine bana kızacak" dedi. Geldiğinde " arkadaşıyla konuşuyordu" dedi. Iyi galiba. Offf bilmiyorum. Yapmamam gereken şeyi mi yaptım? Ama zaten onunla olmazdı. Çok egolu davranıyordu. Genel kültürü düşük birisin demek nedir? En azından Halis'le sevgili olurum. Ilk sevgilim olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peri Masalı Misali
ChickLit~ Insanları tanımanın hayatımı değiştireceğini nerden bilebilirdim ki ~ Her insanda olduğu gibi hayatımda değişen şeyler oldu. Hayatımı değiştiren kişiler, değiştiren olaylar, bitmek bilmeyen kavgalar, hayal kırıklıkları, üzüntüler, hastalıklar, str...