~ e l s ő ~

293 22 0
                                    


Kezdetben nem sok vevő látogatta meg az oldalam,mondhatni szinte senki. A barátaim közül páran kértek személyre szabott cipőt,azonban a két legjobb barátnőmnek, Isa-nak és Kelly-nek ajándékul adtam a kérésüknek megfelelő mintával ellátott Vanst, hisz természetesen nem kérnék tőlük pénzt ilyenért,mivel én is ingyen kapom. Meg nem mellesleg,ők is mindig elárasztanak engem mindenféle aprósággal,ami nekem is nagyon sokat jelent. A legtöbben egyébként valami személyes mintát kértek,például valami fontos dátumot szép betűkkel, kedvenc virágot mindenféle színekből,de volt olyan,aki a kedvenc előadójának albumborítóját festette velem a cipőjére.
Hát persze! Ez eddig eszembe se jutott...
Ha híres előadókkal kapcsolatos mintákat készítenék, még szép hogy többen rálesnének az oldalamra azzal a reménnyel,hátha az ő kedvencük motívumával is van Vans.
Először a választásom Shawn Mendesre esett,hiszen neki van eGy pÁr rajongója. Remélem érződik az irónia.
El is indultam a lakásunktól 20 percre lévő boltba, a szeretett fehér cipellőért,miközben nagyban agyaltam a mintán. A rózsás albumborítója elég király, azt talán meg is tudom oldani valahogy. A másikra vagy ráírom a születési dátumát Shawnnak,vagy a monogrammját,esetleg ráfestem valamelyik tetkóját.
Nagyban siettem a metromegállóba,ugyanis 2 perc múlva indult a metróm,és nem szerettem volna lekésni,mert utálok várni. Tudom,az a plussz 5 perc nem a világvége...nektek! Nekem igenis az!
Szóval sietősen mentem lefele a mozgólépcső bal oldalán,remélve,hogy nem zakózok nagyot előre,amit sikerült is teljesítenem. A megállóban nem voltak sokan,az érkező szerelvényben azonban annál inkább. Egy idős hölgy és egy kisfiú mellett kaptam helyet, azonban ez teljesen mindegy volt,mert a létező összes oldalról nyomtak az emberek, a hatalmas tömeg miatt.
'Mi van,mindenki most megy vásárolni?!' -gondoltam magamban.
'Gondolkodj már Autumn, szombat van,még jó hogy mindenki most mozdul ki a lakásból.'
A 3 percnyi utam egy kész örökkévalóságnak tűnt. Természetesem Isa is a legjobbkor döntött úgy,hogy cseverészni van kedve velem,így a telefonom fél perccel beszállásom után elkezdett rezegni a jobb első zsebemben.
-Ezt nem hiszem el... -morogtam magamban.
Tekintve hogy az egyik kezemmel kapaszkodtam (bár a zsúfolt metrón kész művészet lett volna,ha elesek) a másikkal pedig anyu főnökének szánt sütikkel teli dobozt fogtam (mert azért valamit mégis illik vinni a sok cipőért), a telefonom elérése kész lehetetlenségnek tűnt,mivel mozdulni sem volt helyem. Az ezt követő fél percben lévő szerencsétlenkedésemen a körülöttem lévők jót szórakoztak,nekem azonban egy kis idő után kezdett idegörlő lenni,ugyanis Isa-nak biztos valami életbevágó közölnivalója lehetett,ami miatt marhára nem akarta letenni azt a rohadt telefont.
A bénázásomat látva az összes utazó közül egyetlen nőnek esett meg a szíve rajtam,aki megszólított:
-Drágám,segítsek kivenni a telefonod? Biztos valami fontos dolog,hiszen nem igazán szeretné abbahagyni a csörgetést. -mosolyodott el.
-Öhm... azt megköszönném. -néztem rá hálásan.
Majd a hölgy (mivel a tőlem balra elhelyezkedő,majdnem közvetlen mellettem lévő ülésen foglalt helyet)
előre hajolva elővette a zsebemből a telefonom,és a zöld ikont megnyomva a fülemhez tartotta a készüléket.
-Isa,basszus,van valami baj? Nem tudom felvenni,mert a metrón zötyögök és hatalmas a tömeg. Ugye nem csináltál semmi hülyeséget? -néztem előre fáradtan,amit a rajtam segítő nő egy mosollyal reagált le.
-Jaj Autumn,de jó hogy végre felvetted! Itt ülök már 10 perce a kanapén,és fogalmam sincs,hogy melyik sorozatnak kezdjek neki előbb... szerinted Riverdale vagy Stranger Things? -gondolkodott,mire én nem tudtam,hogy sírjak vagy nevessek. Komolyan ez a kérdés nem tudott várni 5 percet?!
-Isa mondd,hogy most csak viccelsz! -vágtam szenvedő fejet.
-Mi az,hogy viccelek-e?! Ez teljesen komoly! -háborodott fel Isa.
-Persze Isa, tudom én is,mint sorozat-függő,de ez itt most nem a legalkalmasabb...visszahívhatlak tíz perc múlva? -kértem egy kis időt.
-Oké...de tényleg hívj vissza! -figyelmeztetett arra,hogy elég feledékeny vagyok.
-Meglesz. -mondtam,majd elhajoltam a telefontól, így a hölgy meg tudta szakítani a hívást,épp időben,ugyanis a nekem szükséges
megállómban volt a metró. Sűrű elnézések közepette kikeveredtem a tömeg szorításából,végre a saját kezemben tartva a telefonom.
-Nagyon köszönöm,nem is tudom hogy köszönjem meg a segítségét... -kezdtem bele a szövegembe,azonban a hölgy közbevágott.
-Ugyan,drágám,ezt nem kell megköszönnöd. Tudom én,hogy milyen jól esik az embernek egy apró segítség. Nem esett nehezemre odatartani a telefonod,meg egyébként is,mi más dolgom lett volna abban a tömegben? -kérdezte humorosan,mire nekem is egy mosoly ült ki az arcomra. -mellesleg,nyugodtan tegezz le, nem vagyok én olyan öreg... -folytatta a viccelést,mire én is felnevettem.
-Tényleg köszönöm. További szép napot. -köszöntem el mosolyogva.
-Neked is. -integetett,majd ahogy elfordult,már vette is fel a mobilját amin valószínüleg valamelyik családtagja hívta,ugyanis valami ebédről beszélt neki.
Ez a kis apróság tényleg nagyon jól esett, mert ahogy észrevettem,másnak nem nagyon jutott eszébe hogy segítsen,inkább hallgatták volna még hosszas perceken keresztül az idegesítő rezgést...

Chills  (WDW ff.)Where stories live. Discover now