~ m á s o d i k ~

253 22 0
                                    

Mikor már csak egy utcányira voltam a bolttól, eszembe jutott,hogy természetesen most is elfelejtettem visszahívni Isa-t.
Mint mindig.
Elővettem a telefonom a kabátzsebemből és feloldottam,majd bementem a kontaktokba és Isa nevét megkeresve rányomtam a hívás gombra.
Pár másodperc csörgés után már fogadta is a hívást. Mi van, a telefon előtt ül és várja a pillanatot amikor visszahívom hogy megvitathassuk hogy melyik sorozatot érdemes elkezdenie előbb?
-9 perc 34 másodperc - kezdte köszönés nélkül.
-Hogy mi? -néztem kérdőn,bár ő ezt nem látta.
-Mondom 9 perc 34 másodperc. Ennyi idő telt el mióta leráztál. -mondta tettetett sértettséggel.
-Persze,mert olyan sokszor lerázlak... -forgattam a szemem. - Mellesleg, ha legközelebb te is metrón zötyögsz heringparti közepette ebben a nagy hőségben akkor el fogom várni hogy felvedd a telefont... -mondtam felháborodva.
-De legalább képes voltál végül felvenni a telefonod, nézzük a jó oldalát... -folytatta.
-Nem én vettem fel. -jelentettem ki.
-Ezt hogy érted? -értetlenkedett. - Dehát én veled beszéltem! -győzködte...szerintem inkább saját magát.
-Én azt mondtam,hogy nem én vettem fel,nem azt hogy nem velem beszéltél. -magyaráztam.
-Ááá... hát,oké. - hagyta abba a rejtélyes "ki volt a telefonáló" keresését - Na de szerinted melyik sorozatot kezdjem el inkább? - kérdezte.
-Attól függ,milyen stílusú sorozatot akarsz nézni. A Stranger Things inkább misztikus és sci-fi szerű, a Riverdale meg kevésbé. Legalábbis az első évada nem annyira természetfeletti. -fejtettem ki a sorozatok tartalmát. -Véleményem szerint,neked a Stranger Things jobban tetszene,mint a Riverdale első évada,mert az nem annyira izgalmas, szóval akkor nézd meg először a  Riverdalet, mert ha azt jónak találod,akkor a Stranger Things még jobban fog tetszeni. -próbáltam értelmesen elmagyarázni az "elméletem".
-Hmm... ez elég erős indok. Okés. Köszii! -köszönt el.
-Szívesen. -mosolyodtam el, majd megszakítottam a hívást és pont a bolt előtt jártam,szóval odaállva a fotocellás ajtó elé,ami azonnal ki is nyílt, beléptem a légkondícionált helyiségbe.
Henry ( a tulajdonos) és az alkalmazottjai (köztük anyu is) éppen szolgálták ki a rengeteg vevőt,mivel a nyár közeledtével mindenkinek most jutott eszébe,hogy hoppá,neki nem ártana szandált,vagy legalábbis valamilyen vékonyabb cipőt vennie. Igazából májust írunk,szóval még annyira nincsenek elkésve,az elég hamar jött kánikulából kiindulva. Egészen konkrétan egy hete még 20 fok körül volt a napi hőmérséklet,majd gondolt egyet az időjárás és elhatározta hogy most megszívatja az embereket egy jó kis hőmérsékletváltozással.
És ez nekem mit jelentett? Egy teljes napig tartó kiadós fejfájás.
Én is téged, globális felmelegedés.
Célirányosan a Vans cipőkhöz léptem,majd le is emeltem egy sima fehér darabot, 39-es méretben. A korombeli lányoknak általában 39-es lábuk van,tehát ezzel nem tudok annyira félrenyúlni ha kifestem,mert biztos lesz rá jelentkező. A cipős dobozzal a kezemben odaléptem a kasszához,és letettem oda,hogy majd Henry lehúzza az árát ha végzett a vevők kiszolgálásával. Majd megkerestem a szemeimmel anyut,akinél perpillanat senki nem volt,szóval odaléptem hozzá.
-Szia anyu! -léptem oda,mire megugrott a hirtelen betoppanásom miatt.
-Jesszusom Autumn... a frászt hozod rám. -fogta meg a mellkasát,majd felnevetett. - Csak nem egy újabb cipő? -kérdezte poénosan. -Ez most milyen lesz? -érdeklődött,miközben az egyik vevő által felpróbált 3 pár cipőt pakolta vissza a dobozukba,majd azokat a helyükre rakta.
-Az az ötletem támadt,hogy mivel manapság a tinik mindennapjainak jelentős részét a zenék teszik ki,elkezdek olyan cipőket gyártani amin az adott énekeshez kapcsolódó minta van, például az albumborítója,vagy egy őt jellemző dolog. -fejtettem ki a kérdést,hogy milyen cipőt festek ez alkalommal.
-Na,az szuper! -örült meg anyu. - Ez tényleg nagyon jó ötlet,remélem,tényleg úgy lesz ahogy mondod, és sokan rátalálnak az oldaladra,hiszen a mintáid rendkívül jók és megérdemled végre azt,hogy felfigyeljenek a munkádra - bíztatott anyu. Na igen. Az egész cipőfestősdi kezdete óta anyu a legnagyobb támogatóm. Mindig érdekli,hogy milyen az új minta és ha elakadok,akkor azonnal segít,illetve megmondja hogy hol és mit tudnék rajta javítani,hogy tökéletes legyen. Bár nyilván én egyik "művemet" sem tartom tökéletesnek,anyu mindegyikről úgy gondolja,hogy lenyűgözőek. Hát,kinek mi. Én azért csinálom ezt az egészet,mert szeretek festeni és ez tök jó kikapcsolódás számomra. Tudjátok,bedugjátok a fületekbe a fülhallgatót,kizárjátok a világot,és hagyjátok,hogy sodorjon titeket az ár. Na,velem ugyan ez van amikor festek. Egyszerűen teljesen kikapcsol.

Negyed óra után elköszöntem anyától,meg úgy az összes bent tartózkodó embertől,majd a szokásos módon bedugva a fülhallgatót a fülembe elővettem a telefonom,hogy kiválasszam a zenét. Ráhangolódásképp a festésre betettem Shawn legújabb albumát lejátszásra,és a Youth indult el először.
Így folytattam utamat a metró megálló felé ismét,csak most éppen haza tartottam.

—————————————
Ne haragudjatok,hogy ez az első pár rész ilyen rövid,igyekszem hosszabbakat gyártani,csak az elmúlt pár napban eléggé leszívott a szünet utáni első hét...🥺
Hogy tetszik eddig nektek a story?❤️

Chills  (WDW ff.)Where stories live. Discover now