~ h a r m a d i k ~

270 22 8
                                    

A házunkhoz érve próbáltam megtartani az  egyensúlyomat a táskámat és a cipősdobozt tartva,miközben a kulcsom után kutattam az uʍop ǝpᴉsdn-nak tűnő táskámban. Ezt úgy értem, hogyha abba én belerakok valamit,az fix hogy azt nem látom többé. (Stranger Things spoiler!!!: igaz,Will is kijutott,de az most nem lényeg jelen esetben.)
Nagynehezen 5 perc után,miután a lehető összes dolog kiesett a táskámból,diadalmasan feltartottam a lakáskulcsomat,majd elkezdtem az előbb említett dolgokat összeszedni a földről.
Körülbelül egy óra múlva nekiálltam a cipő festésének. Először lefestettem az alapot szürkés színnel,majd ceruzával felvázoltam a virágos mintát Shawn fejével együtt. A másik cipőre azt gondoltam ki,hogy az énekes ikonikus gitár tetkóját festem le,így azt is nagyjából felrajzoltam. Ezután tartottam egy kis szünetet,mert Isa megint felhívott.
-Igen? -szóltam bele a telefonba.
-Autumn! Igazad volt! -mondta rejtélyesen,bennem meg majdhogynem megállt az ütő.
-Hogy micsoda? -kérdeztem vissza kétségbeesetten.
-A sorozat! Tényleg jó a Riverdale. -jelentette ki.
-Atyaég Isa,a frászt hoztad rám.. -sóhajtottam fel mostmár kicsit lenyugodva.
-Mi?? Miért? -kezdett el aggódni.
-Felhívsz,hogy "Autumn, igazad volt" -imitáltam a hangját - Majd közlöd velem,hogy a sorozatokról van szó. Én meg már azon gondolkodtam,hogy mikor kezdjem el nézni a repjegyeket Peruba,amiért múltkor felvásároltad a fél plázát apukád bankkártyájával az ő tudta nélkül... -fogtam a fejemet.
-Ami azt illeti... -gondolkodott el.
-Nem megyek veled Peruba! -forgattam meg a szemem. -Te csináltad a bajt,oldd is meg! -kezdtem bele a szokásos "veszekedésünkbe" (persze most is csak viccből oltottuk egymást.)
-Hogy rád soha nem lehet számítani! -tettetett feháborodást.
-Akkor keress magadnak valaki mást! -vágtam a fejéhez. /még mindig viccből/
-Elkezdted már a következő cipődet? -érdeklődött.
-Ami azt illeti,pont a festés előtt állok,most vázoltam fel a mintát ceruzával. -újságoltam el.
-De király,megmutatod? -dobódott feL.
-Majd ha készen lesz...-titokzatoskodtam. - Egyébként neked is biztos tetszeni fog. Olyan dolog,amit te is nagyon szeretsz,ennyit segítek . De ez nem lesz olyan egyszerű minta mint a többi... -folytattam.
-Ahj ne már! Ez nem fair! -mondta csalódottan.
-Az élet igazságtalan. - jelentettem ki egy ördögi mosollyal,bár ő ezt nem látta.
-Na,majd hívj fel ha készen vagy -mondta ügyet sem vetve az előző mondatomra.
-Nem. Inkább gyere át... -néztem rá az órámra: 15:14 - hatra. Addigra valószínűleg végzek,és akkor megnézheted élőben is. -vázoltam fe a tervem.
-Oksi. 6-ra ott vagyok. -mondta és megszakította a hívást. Tipikus... Nem szokása elköszönni.
Gyorsítottam a tempómon,mivel mindenképp szerettem volna ha teljesen kész leszek mire Isa ideér. Mármint nem idegileg,hanem a cipővel.
Tehát gyorsan nekiálltam festeni,ügyelve arra hogy akármennyire is sietek,ez ne menjen a munka rovására. Nagyon maximalista vagyok,utálom,ha csak egy kicsi hiba is van a mintában. Lehet az akár olyan,hogy egy virág szirma nagyobb mint a többi. Az már nekem egy mental breakdown.
Fél hat volt, amikor letettem az ecsetet. A végeredménnyel meg voltam elégedve,ahhoz képest,hogy elég aprólékos,szerintem jó lett. Komolyan,még meg is tartanám magamnak, hogy hordjam.
Haha,jó,azért mégiscsak el fogom adni,hiszen én tudok magamnak csinálni bármikor. Igaz,nem biztos hogy pont ilyen lesz,de who cares?

 Igaz,nem biztos hogy pont ilyen lesz,de who cares?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

autumn.art legújabb cipellő,ha érdekel,írj privátban:)
Méret: 39
Ára: 85$
Saját festés✨
Eredeti Vans👟
#shawnmendes #vans #vansart #shawnmendesthealbum #autumnart

Ki is raktam a posztot,majd nem telt bele fél perc,már több mint 17 like volt rajta, azonban az első jelentkező egy lovelyherronxx nevű felhasználó volt.


lovelyherronxx: Hali, érdeklődni szeretnék,hogy megvan-e még a Shawnos Vans cipő :) A húgomnak szeretném, oda meg vissza van a srácért...

me: Szia,még igen,te vagy
az első jelentkező☺️

lovelyherronxx: cool. ha jól
láttam a posztnál, LA van
megjelölve helynek. Az nekem
tökéletes lenne az átvételre,
én is itt élek

me: Rendben,akkor legalább
nem kell postáznom :D Mikor
szeretnéd átvenni?

lovelyherronxx: holnap délelőtt 11?
ha neked ott jó,én az *xy* Plázában
leszek,mert ott van dolgom

me: Persze. Akkor 11-re
ott leszek a cipővel :)

lovelyherronxx: egyébként, nagyon
királyak a cipőid. lehet,hogy
a végén magamnak is veszek
egyet :D ha elkészül egy új,
majd lecsapok rá ;)

Belikeoltam az utolsó üzenetét,mivel nem igazán tudtam,hogy erre mit írjak vissza. Szerintem így jobb is volt.
Miután félreraktam a telefonom,kiraktam a teraszra a cipőt,száradni. Ebben a melegben seperc alatt megszárad,az tuti.
Visszamentem,és előkészítettem a dolgokat Isa fogadására. Bár igazából felesleges,mert mióta mondtam neki,hogy érezze magát otthon és szolgálja ki magát,mindent megold maga is.
De azért értitek... udvariasság, vagy mi.
Elővettem a kamrából narancslevet és egy kevés csokit,mert mind a ketten borzasztó édesszájúak vagyunk. Ez a mi "bűnünk".

Chills  (WDW ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora