3.KAPITOLA

269 11 0
                                    

Annabeth:

Když jsme dojedli, nikdo z nás se neobtěžoval s nádobím. "Chceš si zatancovat?", "asi radši ne, víš že tancování nesnáším." " Tak v tom případě tě zvu do svého pokoje," s těmito slovy mě vzal do náruče a nesl mě do svého pokoje. Položil mě na postel, svlékl si tričko a lehl si vedle mě. Strašně zbožnuji jeho krásné, namakané tělo. Začal mě hladit po tváři a já ho hladila na břiše. Po chvíli mazlení jsme usnuli.

Jacob:

Dnešní noc byla super. Když jsem se ráno probudil ona ještě spala. Sešel jsem dolů ze schodů a začal připravovat snídani. Bylo 6:45 ráno a tak jsem nemusel moc chvátat. Asi v polovině přípravy sešla dolů a já jí příjemně a dlouze políbil. Začala mi pomáhat se snídaní. Bylo to nádherné ráno.

Annabeth:

Dneska jsem ve škole jen na jednu hodinu. Hrajeme důležitý zápas o 1.místo v tabulce.

Šli jsme s Jacobem do školy zase spolu, ale na tom nebylo nic neobvyklého. Spíš bylo divný, když jsme spolu nešli.

Po 1.hodině mě mamka čekala před školou. Nasedla jsem do auta a mamka se hned začala vyptávat na včerejšek. Tohle na svý mamce miluju, nikdy neni naštvaná, když nepřijdu na noc domů. Ona totiž vždycky ví, že jsem s Jacobem a nejsem nikde sama na baru nebo tak.

Doma jsem si do tašky naházela dres, nové kopačky (od Jacoba k narozkám), chrániče a termoprádlo a seběhla jsem dolů k autu. Mamka mě odvezla až ke hřišti. Vešla jsem do kabin, ale nikdo tam nebyl. Zavolala jsem trenérovi, který mi sdělil, že sraz je až za půl hodiny. Ach jo. Došla jsem mamce říct, co se děje. Vzala to s úsměvem a řekla ať si jdu ještě sednout do auta. Seděli jsme a vyprávěla jsem jí o včerejší návštěvě u Jacoba. Mamka mi za to začala vyprávět o svém prvním klukovi, ale o něm jsem už věděla úplně všecko a tak jsem jí neposlouchala. Odemkla jsem mobil a zjistila, že mi napsal Jacob. Psal, že na mě pořád myslí a taky aby se mi dařilo. Odepsala jsem, že ho miluju. Ke kabinám se začaly scházet holky, a tak jsem vystoupila z auta, zamávala mamce, která mi poslala vzdušnou pusu a rozešla jsem se směrem k holkám.

Kluci milují fotbal, holky milují fotbalisty.Kde žijí příběhy. Začni objevovat