ik wil dit niet.

1.2K 29 7
                                    

Sarah stapt de auto uit. En doet haar blonde krullen in een knotje. "Eindelijk op de camping na zo'n lange reis." Sarah haar ouders zijn gescheiden, ze is nu op vakantie samen met haar vader en broer Sven. 2 weken blijven ze in Italië, en als ze thuiskomen gaan Sarah en Sven ook nog met hun moeder op vakantie naar Egypte. "Helpen jullie even mee?" Sarah's vader pakt spullen uit de auto, en loopt naar hun stacaravan. Sarah zucht, en pakt ook spullen. Ze mist Robin nu al, 3 dagen voordat ze op vakantie zou gaan kreeg ze met Robin. Ze vond hem al heel lang leuk, en eindelijk heeft ze wat met hem. Het is een knappe jongen, blond haar, groene ogen en hij is 2 koppen groter dan Sarah. "Sarah kom nou helpen dan" Sven kijkt boos naar Sarah. Ze had niet in de gaten dat ze stond te dagdromen.

"Hooi ik ben Luuk!" een jongen met bruin haar dat net niet over zijn ogen hing, gaf Sarah een knuffel. "oke? waarom krijg ik een knuffel?" Sarah lacht en kijkt Luuk aan. Het is savonds kwart over 10, Sarah dacht dat ze bij de tafeltennistafel wel vrienden zou kunnen maken. Nou dat is dus gelukt. "jij hebt sexy haar!" Luuk gaat met zijn handen door de haren van Sarah. Sarah giechelt een beetje. "Ik ben Sarah" " ah okee, mooie naam Sarah" Luuk kijkt haar aan. Ga je mee naar het strand? Daar zijn nog veel meer mensen, misschien maak je er nog wel wat vrienden" "ja is goed!" roept Sarah. Om naar het strand te gaan moeten ze eerst de camping af, wat had papa ook al weer gezegd voordat ik weg ging? Ohja, ga niet de camping af Sarah! Sarah springt op uit haar gedachten, haalt haar schouders op, en loopt achter Luuk aan. Hij slaat een arm om haar heen, maar Sarah duwt hem weg. "Ik heb een vriendje hoor" zegt ze lacherig. "Ja dus? Ik een vriendin." nu weet Sarah niks meer te zeggen. Luuk slaat zijn arm om de middel van Sarah, Sarah durft er niks meer van te zeggen dus laat ze het maar toe. Wat maakt het uit, zo erg is dit niet. toch?

--------------

Bedankt voor het lezen! Dit is mijn eerste boek, dus er kunnen foutjes enzo in zitten. sorry daar voor! wil je ook even in een reactie achter laten wat ik beter zou kunnen doen en tips ofzo? en stem dan ook even :D

alvast super bedankt.

liefs Lana

ik wil dit niet.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu