2.

763 22 5
                                    

Sarah en Luuk lopen naar het strand. Sarah voelt zich niet erg op haar gemak. Ze heeft met Robin, en nu loopt ze naast Luuk en hij heeft een arm om haar heen. Klopt dit wel? "we zijn er bijna hoor" zegt Luuk. Sarah knikt. Gelukkig denkt ze. "Hey Luuk! Een jongen met zwarte krulletjes loopt op Luuk af. "wie is zij dan?" vraagt hij. "Ik ben Sarah" "ik ben Timo" met z'n 3en lopen ze verder. verderop staan nog twee meisjes, ze zwaaien. als ze bij ze zijn stellen ze zich voor. Iris en Sammy heten ze. het zijn hele aardige meiden en Sarah raakt gelijk aan de praat met ze. Om half 1 moeten Sammy en Iris bij hun caravan zijn. Iris is de beste vriendin van Sammy. ze is met Sammy mee op vakantie, omdat ze met haar ouders niet op vakantie gaat deze zomer. Sarah mag zelf weten wanneer ze bij de stacaravan moet zijn. heeft haar vader gezegd. Iris en Sammy geven haar een knuffel en lopen van het strand af. "ik ga denk ik ook zo weg" zegt Sarah. "ja is goed, zullen we nog even meelopen Timo?" Luuk kijkt Timo aan. Timo schud zijn hoofd. "nee ik blijf nog even, ik denk dat ik maar eens even naar dat groepje daar toe ga ofzo" Luuk knikt. "Ik loop wel mee" "nee dat hoeft niet hoor" Sarah glimlacht naar Luuk en ze hoopt dat hij zich bedenkt. "nee ik laat zo'n mooi meisje niet alleen over het strand lopen, heb je wel gehoord wat er in de duinen gebeurd?" Sarah schud nee met haar hoofd. "daar worden mooie meiden zoals jij mee naar toe getrokken door jongens. Ze beginnen dan met zoenen en dan willen ze meer." Sarah kijkt Luuk met aan. "Nou ik kan best wel van me af meppen hoor, ik heb op judo gezeten." liegt Sarah. "aha oke" reageert Luuk kortaf. "ik loop toch mee." Samen lopen ze het strand af. Luuk heeft weer een arm om haar heen. Het heeft geen zin om hem weg te duwen hij doet het toch zo weer. Als ze bij de stacaravan van Sarah zijn aangekomen geeft Luuk Sarah een knuffel. Zijn hand gaat naar de kont van Sarah. Sarah weet gewoon even niet wat ze moet doen het gaat allemaal zo snel. Opeens voelt ze de lippen van Luuk tegen die van haar. Hij wil haar een zoen geven. Snel duwt Sarah hem weg. "doei Luuk!" roept ze en ze loopt richting de deur. "doei lekkerding. ik kom je morgen weer ophalen goed? dan neem ik Sammy, Iris en Timo ook mee." "ja is goed" Sarah loopt naar binnen. Haar vader ligt al in zijn bed. En ze weet niet waar haar broer is. Sarah trekt haar kleren uit en doet haar pyama aan. Ze is moe. Niet gek na zo'n lange dag.

----------------

Bedankt voor het lezen! Zoals je misschien al hebt gezien heb ik de voorkant veranderd hihi. Ik hoop dat je dit een mooi verhaal vind, wil je dan misschien even een reactie achterlaten? en wil je daar dan ook nog in zetten wat ik beter kan doen ofzo? alvast bedankt!

liefs Lana

ik wil dit niet.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu