"Luuk hou nou gewoon even op oke?" Luuk staat lacherig op. "oke lekkerding." "En noem me geen lekkerding." schreeuwt Sarah. "oke schatje." Sarah slaakt een hopeloze zucht. Hoe komt ze deze vakantie door als het al zo begint? En hoe verteld ze dit aan haar vriendje? Zoveel vragen zonder antwoord. Het enige wat ze weet is dat Luuk niet zo snel op houd. Ze zou hem gewoon een keer een mep in z'n gezicht moeten geven. Ja dat gaat ze doen, de volgende keer dat hij weer iets doet geeft ze hem wel een mep.
-savonds-
Sarah heeft maar een lange broek aan gedaan, en een topje. Hoe meer kleren ze aan heeft hoe fijner ze zich voelt. Dat gedoe met Luuk moet echt stoppen.
Sarah ziet Luuk, Timo, Sammy en Iris al aan komen lopen. "heeee!" roepen ze. Sarah roept terug en lacht. Dit kan nog wel een gezellige avond worden.
Met z'n 5en lopen ze richting de zee. Het is pikkedonker. "Lopen jullie maar alvast door, wij komen zo ook wel maar ik wil Sarah even alleen spreken." zegt Luuk. Sarah vraagt hoezo? En ze loopt achter de rest van de groep aan. Luuk pakt haar vast aan haar pols en trekt haar mee. "Shit Luuk doe normaal, blijf van me af. Oke?" Luuk lacht. Timo, Sammy en Iris zijn al een stukje verder, en ze zijn druk aan het praten. Ze merken niks van wat er achter hun afspeelt. Sarah voelt de hand van Luuk onder haar topje gaan. Oke rustig blijven Sarah. Sarah probeerde zichzelf moed in te spreken. Geef hem dan een mep! Sarah haar hand gaat omhoog en pats! raak! recht op Luuk's wang. Ze ziet Luuk boos worden. "kutwijf!" Snel rent Sarah weg.
---------------------
dit was het al weer. Ik ga nu echt sneller schrijven! Wil je in een reactie even achterlaten wat je er van vond? misschien nog tips of ideeën? ik ben een beetje inspiratieloos hihi. alvast bedankt!
liefs x
JE LEEST
ik wil dit niet.
Teen FictionSarah gaat op vakantie. Daar krijgt ze vrienden, waaronder Luuk. Maar Luuk schijnt zijn handen niet thuis te kunnen houden... gebaseerd op een waargebeurd verhaal.