bedankt voor jullie lieve reacties en goeie ideeën! misschien lees je jouw idee wel terug :) xx
-----------------------
"Luuk! Waar de fuck ben je? Hou op met deze onzin" Sarah hoort Luuk lachen. Oke die kant moet ze dus op. En ze gaat de richting op waar het gelach vandaan kwam. Opeens voelt ze een hand voor haar mond. Ze wil gillen maar het lukt niet. Er word een stuk tape op haar mond gepakt en iemand trekt haar mee. Shit shit shit wat moet ik nu! Denk Sarah. Na een klein stukje waarbij Sarah werd mee gesleurd kwam ze bij een klein boshuisje. Ze werd er naar binnen geduwd. Sarah raakte in paniek. De tape werd van haar mond af getrokken en Sarah gilde, tot ze een doekje op haar mond kreeg en ze langzaam wegzakte...
----------------------
In dit stuk is de ik vorm Sarah. Laat me weten of je dit fijner vind lezen x
----------------------
Wazig zag ik iemand de deur binnenkomen. "ze is wakker, hoor." hoorde ik hem zeggen. Ik voelde dat mijn handen vast zaten gebonden, en het deed pijn. Ik wou wat zeggen maar er kwam niks uit mijn mond. er zat een stuk tape om heen. Er liepen twee jongens naar me toe. Het waren Luuk en nog een jongen. Ik had die jongen al wel eens gezien op de camping, maar ik ken hem niet. Opeens merkte ik dat ik alleen in mijn bikini broekje zat. Fuck. Wat moet ik nou doen! Ik keek naar Luuk, hij lachte best gemeen naar me. "heeeee Sarah." zij hij overdreven lief. "Ik heb geld gekregen van mijn vriend hier, Bob. In ruil daar voor mag jij hem eens lekker gaan verwennen..." Bob kwam naar mij toe lopen. Hij maakte mijn handen los en ging aan mij zitten. Wanhopig keek ik hem aan, en met mijn zieligste blik. Misschien kreeg hij medelijden. Neehoor hij ging door. Inmiddels was mijn bikini broekje ook al uit en stond Bob zich ook al uit te kleden. Nou wat er verder gaat gebeuren mag je zelf in vullen...
---------------------
Huilend liep ik het bos uit. Met alleen een handdoek. Lievelingsbikini kwijt, nouja dat is niet het ergste. wat Bob heeft gedaan, dat is het ergste en wat Luuk heeft gedaan is ook wel naaiend. Wat zou Robin nou wel niet van me denken? Hij vind haar vast een vieze hoer en hij zal het zeker weten uit maken. Waarom ben ik ook zo dom geweest om achter Luuk aan te gaan? Het is allemaal mij schuld. Ik begon nog harder te huilen.
Toen ik bijna weer op de camping was veegde ik snel mijn tranen weg en liep via de kortste route naar mijn stacaravan. Snel douchen en kleren aan.
----------------------------
heee. Hoe vonden jullie dit? Laat het me even weten, en ideeën zijn altijd welkom :)
xxx
JE LEEST
ik wil dit niet.
Teen FictionSarah gaat op vakantie. Daar krijgt ze vrienden, waaronder Luuk. Maar Luuk schijnt zijn handen niet thuis te kunnen houden... gebaseerd op een waargebeurd verhaal.