dit hoofdstuk is opgedragen aan: manonvanmaele omdat ze een heel goed idee had, heel erg bedankt daar voor! x jullie zullen het zo wel lezen...
------------------------
Sarah is nu weer op de camping. Luuk heeft nog een klein stukje achter haar aan gerent maar is toen maar naar de zee gegaan naar de rest van de groep. Sarah's hart gaat nog steeds tekeer. Ze wil dit niet meer. Hoe komt ze van Luuk af? Als ze naar het speeltuintje gaat, ziet ze dat er nog heel veel mensen van haar leeftijd zijn. Ze stapt op een groepje af. "hoi ik ben Sarah" en ze geeft ze allemaal een hand. Sarah is niet echt een verlegen meisje, merkt het groepje al. Iedereen stelt zich voor. Bas, Sanne, Lola en Diego. "is er wat?" vraagt Bas. "uhm nee hoor." zegt Sarah snel en ze geeft Bas een glimlach. Ze praten nog een beetje door en wisselen nummers uit. Als het half 1 is gaat Sarah terug naar de stacaravan. En wanneer ze in bed ligt slaapt ze ook al snel, het was een lange dag geweest.
---------------------
"Sarah? er staat een vriend van je te wachten" Met een slaperige kop komt Sarah naar buiten lopen. Het is Luuk. "hooi, ik wil even met je praten" zegt Luuk. Sarah denkt meteen aan dat haar vader achter haar zit, hij mag niks weten. Ze moet maar mee gaan met Luuk. "ik kom zo wel ik moet eerst even wat eten." Ja is goed ga je zo ook zwemmen dan? anders spreken we wel af voor het zwembad." "ja is goed" zegt Sarah. En ze loopt weer naar binnen. Ze doet haar bikini aan, pakt een handdoek en eet even snel een koek.
-----------------
"Hooii. waarom wou je me spreken?" vraagt Sarah als ze voor Luuk staat. "ik wou even sorry zeggen voor gisteravond, ik had het gewoon niet moeten doen. echt sorry!" Luuk kijk naar zijn voeten. Volgens mij meent hij het echt denkt Sarah. "het is al goed, ik zal het vergeten." zegt Sarah droog. En Luuk geeft haar een knuffel.
-tijdens het zwemmen-
Luuk en Sarah zijn alvast gaan zwemmen. Luuk had gezegt dat Timo, Iris en Sammy ook zouden komen. Opeens geeft Luuk weer een knuffel aan Sarah. Dit keer trekt hij aan de touwtjes van Sarah's bikini en al snel zwemt hij er mee weg. Hij gaat naar de kant en loopt weg. "kut Luuk, ik dacht dat ik je kon vertrouwen!" Sarah zwemt naar de kant met haar handen voor haar borsten. snel klimt ze er uit en slaat een handdoek om haar heen. Daarna gaat ze op zoek naar Luuk. Ze ziet hem al hij loopt het hek van het zwembad uit. snel rent ze er achter aan. Luuk gaat ook rennen. "Luuk doe facking normaal! ik dacht echt dat ik je kon vertrouwen nou mooi niet dus" roept Sarah naar hem. En ze hoort Luuk lachen. "Vieze homo" Sarah gaat nog harder rennen en houd de handdoek om haar heen stevig vast. Shit Luuk rent het bos in. Zal ze er achter aan gaan? ze wil haar bikini topje wel heel graag terug. Het is haar lievelingsbikini. Ze besluit dat ze er maar achter aan gaat. En dan rent ook Sarah het bos in...
---------------
hooi lieve mensen! bedankt voor het lezen! wil je even stemmen? en misschien wil je ook een reactie geven wat ik beter kan doen enzo en misschien ideeen? alvast bedankt!
xxxxx
JE LEEST
ik wil dit niet.
Teen FictionSarah gaat op vakantie. Daar krijgt ze vrienden, waaronder Luuk. Maar Luuk schijnt zijn handen niet thuis te kunnen houden... gebaseerd op een waargebeurd verhaal.