Sarah zit aan haar ontbijt wanneer ze Luuk, Timo, Sammy en Iris ziet aan komen lopen. Snel propt ze haar broodje in haar mond en loopt naar binnen om haar bikini aan te doen. Ze heeft een witte bikini. als ze naar buiten loopt staan de anderen al te wachten. "hey schatje" roep Luuk. Shit haar vader en broer zijn er ook bij en dan moet hij zo klef gaan doen. Snel pakt Sarah haar handdoek en loopt met ze mee. "doei pap" roept ze nog. "leuke bikini" roept Iris. "ja dat vind ik nou ook! super sexy." zegt Luuk. Hij slaat een arm om haar middel heen. Zo lopen ze met z'n 5en naar het zwembad. Voor het zwembad is nog een heel grasveld, daar leggen ze hun handdoeken neer. Timo tilt Sammy op en rent naar het zwembad. Sammy schreeuwt dat haar haar niet nat mag worden. maar het heeft geen zin ze ligt al in het water door Timo. "volgens mij vinden ze elkaar leuk" zegt Iris. terwijl de rest ook naar het water toe loopt. opeens tilt Luuk Sarah op. "NEE IK WIL NIET!" schreeuwt Sarah lacherig. Luuk springt samen met Sarah in het water. Alleen Iris staat nog op de kant. Luuk geeft Sarah een knuffel. Maar Sarah duwt hem weg, en ze zwemt naar Sammy toe.
Na een poosje zwemmen enzo gaat Sarah uit het water. Ze loopt naar de handdoek toe en gaat erop liggen. niet veel later volgt ook de rest. Luuk gaat naast Sarah op haar handdoek liggen. En ze gaan een beetje praten. Iris heeft ships meegenomen.
Opeens rent Luuk naar het zwembad. Hij springt in het zwembad en komt er daarna weer snel uit. hij rent weer terug naar het groepje. Sarah wou net op haar buik gaan liggen, maar Luuk gaat boven op haar liggen. "Luuk hou nou even op!" schreeuwt Sarah. Iris Timo en Sammy liggen al helemaal in een deuk. Luuk geeft haar een knuffel, ze probeert hem van zich af te duwen. maar het lukt niet. Sarah is klein en niet zo sterk, en Luuk is lang en sterk. Ze voelt weer de lippen van Luuk op die van haar. snel duwt ze zijn hoofd weg.
--------------------
sorry dat het zo lang duurde. Ik zal de volgende x sneller zijn met het uploaden! wil je ook even op de vote knop drukken? en in en reactie achterlaten wat je er van vind? alvast heel erg bedankt (:
xx
JE LEEST
ik wil dit niet.
Teen FictionSarah gaat op vakantie. Daar krijgt ze vrienden, waaronder Luuk. Maar Luuk schijnt zijn handen niet thuis te kunnen houden... gebaseerd op een waargebeurd verhaal.