Ik sta in de deuropening en kijk naar hem, hij kijkt aandachtig naar het horloge wat hij in zijn hand heeft. Langzaam draait hij zijn gezicht mijn kant op. Ik kijk hem vol verlangen aan en hij doet hetzelfde. We verdrinken in elkaars ogen, hij staat langzaam op en de afstand tussen ons wordt kleiner en kleiner. Hij is zo dichtbij dat ik zijn ademhaling al kan horen. Ik voel hoe zijn voorhoofd het mijne raakt en ik open mijn mond een beetje zodat mijn ademhaling makkelijker gaat. Ik voel hoe zijn handen rond mijn onderbuik zitten en de ritssluiting van mijn vestje zoeken. De aanrakingen zorgen ervoor dat mijn huid tintelt. Langzaam ritst hij mijn vest open. Dan wrijven onze voorhoofden over elkaar en voel ik hoe zijn zachte lippen de mijne raken. Ik geef me over aan hem en onze lippen masseren elkaar. Dan voel ik hoe er een arm tussen mijn benen door gaat en zijn andere arm onder mijn linkeroksel verdwijnt. Even halen we onze lippen van elkaar, maar lang duurt dit niet. Zacht druk ik mijn lippen weer op de zijne om dit over te laten gaan in een intense zoen. Hij loopt met me naar het bed en legt me zachtjes neer terwijl hij over mij heen hangt. Hij heeft zijn handen op mijn heupen liggen en terwijl zijn mond de mijne weer vindt volgen zijn handen de weg over mijn lichaam naar boven en eindigen in mijn haren. Ik voel hoe hij de pony uit mijn gezicht streelt en ik laat ook mijn handen in zijn haren woelen. Hij bijt zacht op mijn onderlip en ik strek mijn hoofd naar achter uit zodat hij mij in mijn hals kust..
JE LEEST
Flikken Maastricht | Door het lint - The making off
FanfictionLET OP: 18+ content Verhaal over Angela Schijf en Victor Reinier tijdens de opnames van de aflevering 'Door het lint', seizoen 2 aflevering 10 van Flikken Maastricht. Votes en reacties zijn lief!