Door het lint | 2

2.7K 19 0
                                    

En cut! Hoor ik dan op de achtergrond. Ik open mijn ogen en kijk naar Victor die zijn lippen nog in mijn hals heeft staan. Ik glimlach naar hem. Hij komt wat omhoog en gaat op zijn knieën zitten die aan beide zijde van mijn benen staan. Ik kom met mijn bovenlichaam wat omhoog en steun op mijn ellebogen. Ik kijk naar Vincent de regisseur die langzaam richting het bed komt gelopen. "We doen het nog een keer vanaf het stuk dat Victor je op het bed legt." zegt hij. ik knik alleen maar. "Ik wil dat jullie er nog meer passie ingooien, de kijker moet er van kunnen smullen ze hebben hier zolang op moeten wachten". Ik kijk Victor aan en we lachen naar elkaar. "Dat moet geen probleem zijn". Zeg ik tegen Vincent. Ook Victor knikt naar Vincent als teken dat hij het begrepen heeft. Er wordt nog wat versteld aan het licht en ondertussen staan Victor en ik op van het bed en worden we weer gefatsoeneerd door de stylisten. Mijn kleding wordt weer rechtgetrokken en mijn pony wordt weer netjes naar voren gekamd. Ik kijk naar rechts en zie dat ook Victor onder handen wordt genomen. Als we klaar zijn lopen we weer naar het punt waar Victor me op gaat tillen. We staan zwijgend tegenover elkaar, voorzichtig kijk ik naar zijn gezicht. Hij ziet niet dat ik naar hem kijk want hij kijkt naar Vincent die druk tegen de geluidsman staat te praten. Dan kijkt hij plots recht in mijn ogen. Ik schrik en voel dat mijn wangen rood en warm worden. Hij glimlacht lief en snel draai ik mijn gezicht weg. Ik voel hoe zijn hand heel even de mijne raakt. Mijn hand begint te tintelen en ik voel een warm gevoel in mijn buik. Deed hij dat expres? Lang krijg ik de tijd niet om erover na te denken want Vincent geeft het teken dat ze er klaar voor zijn. "Oke, daar gaan we. 3, 2 .... ". Ik voel hoe Victor zijn zachte hand langs mijn kaak laat gaan en ik kijk hem recht in zijn ogen aan. Dan sluit ik mijn ogen en voel ik hoe zijn zachte lippen de mijne weer raken en niet veel later hoe zijn arm weer tussen mijn benen doorgaat. Opnieuw legt Victor me op het bed neer en komt hij over me heen gehangen terwijl zijn lippen de mijne niet loslaten. Ik voel hoe zijn handen weer over mijn lichaam heen naar mijn haren gaan en voel hoe mijn lichaam daar meteen op reageert door te gaan trillen. Dan gaan zijn handen naar mijn onderbuik. Voor dat ik me kan bedenken wat er nu ook al weer gaat gebeuren voel ik hoe hij zachtjes met beide handen onder mijn shirt gaan. Terwijl hij met zijn handen mijn tepels streelt, kust hij me wild. Ik vergeet alles om me heen en laat me leiden door mijn gevoel. Hij blijft mijn tepels masseren en kust inmiddels mijn borsten door mijn BH heen. Ik druk mijn bovenlichaam omhoog zodat het nog dichter bij zijn gezicht is. Ik voel hoe mijn hele lichaam trilt en hoe mijn tepels inmiddels hard zijn geworden van zijn zachte aanrakingen. Victor merkt het blijkbaar meteen want hij kijkt me, onopvallend voor de rest, glimlachend aan en plaats zijn lippen dan weer op de mijne. In plaats van de filmkus die ik verwachte, voel ik hoe hij met zijn tong mijn lippen opent. Ik twijfel geen seconde en ga erin mee. Ik raak helemaal buiten zinnen, alleen maar door zijn tong die zachtjes de mijne streelt en zijn warme, grote handen die ik op mijn lichaam voel. Na een paar seconden haalt hij zijn lippen van de mijne en stapt van het bed af..

Flikken Maastricht | Door het lint - The making offWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu