Door het lint | 5

3K 19 0
                                    

We voelen allebei de spanning die er in de auto hangt. Die is ook niet te missen. We rijden op de snelweg. Het is nog zeker een half uur rijden naar mijn appartement in Maastricht. Plotseling geeft Victor zijn knipperlicht aan naar rechts en gaat op het laatste moment de invoegstrook op. Ik kijk hem verbaasd aan, wetende dat we voor mijn appartement rechtdoor hadden moeten gaan. Dan zie ik naast de weg het verkeersbord staat wat aangeeft dat er op minder dan 900 meter en Hotel is. Ik kijk hem aan en zie dat hij een wilde, speelse blik in zijn ogen heeft. Ik merk dat mijn ademhaling al weer sneller wordt, puur door het idee van wat er dadelijk allemaal gaat gebeuren en de blik in zijn ogen, die pure geilheid uitstraalt. Hij rijd de parkeerplaats van het hotel op en parkeert de auto in de eerste beste plek. Hij zet de motor af en zo snel als we kunnen stappen we uit en lopen we naar de ingang. Het is erg rustig in het hotel dus gelukkig worden we door niemand herkent. Dat is wel het laatste waar we nu behoefte aan hebben. Victor loopt in een rechte lijn naar de receptie en vraagt de eerste beste kamer. Ik sta op hem te wachten bij de liften. Een paar seconden later komt Victor alweer aangelopen met een sleutel in zijn hand. We stappen de lift in en hij drukt op het knopje van de derde verdieping. Hij komt voor me staan en legt zijn voorhoofd weer op de mijne. Ik voel zijn ademhaling in mijn nek terwijl de deuren langzaam sluiten. Net op het moment dat hij zijn lippen op de mijne wil drukken wordt de deur tegengehouden door een ouder echtpaar wat de lift binnen stapt. Ik schrik en zet gauw een stap van Victor af. Het oude echtpaar begroet ons. Dan gaan de deuren dit keer wel helemaal dicht en gaat de lift naar boven. Als de lift aankomt op de derde verdieping weten we niet hoe snel we de lift uit moeten komen. Victor loopt voorop en ik volg hem naar de kamer. Hij weet niet hoe snel hij de deur open moet doen. Zodra we binnen zijn gooit hij de deur achter ons dicht en pakt hij me bij de achterkant van mijn hoofd vast en druk zijn lippen hard op de mijne. Oh Angela, wat heb ik hier lang op gewacht. Zegt hij hijgend in mijn oor. Hij drukt me tegen de muur aan en laat zijn handen over heel mijn lichaam glijden. Ik woel met mijn handen door zijn haren terwijl zijn zachte tong mijn mond weer binnen dringt. Door het strelen van zijn tong wordt ik zo opgewonden als wat. ik kreun en hijg door zijn zoen door. Ook Victor heeft het nu al zwaar. Ik duw hem van me af en trek zijn blouse kapot en gooi hem op de grond. Ik leg mijn handen op zijn borst en streel heel zijn boven lichaam. Elk plekje raak in aan. Victor neemt hier geen genoegen mee en pakt de onderkant van mijn shirt vast om die hardhandig over mijn hoofd heen uit te trekken. Dan drukt hij zijn lippen weer op de mijne en laat zijn tong weer bij me binnendringen. Dan sla ik mijn benen om zijn heupen heen en mijn armen om zijn nek. Hij tilt me op en legt me op het bed neer. Hij komt boven op me liggen en ik voel zijn harde kloppende geslacht tegen mijn schaamlippen aanduwen.

Flikken Maastricht | Door het lint - The making offWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu