Door het lint | 6

4.3K 24 5
                                    

Zijn lippen laten de mijne los en zijn handen vliegen over mijn BH. Van de pure geilheid strek ik mijn hoofd naar achter en voel ik hoe zijn tong door mijn hals heen glijd en naar mijn borst gaat. Hij rukt de BH van mijn lijf af en neemt mijn tepel in zijn mond terwijl hij mijn andere tepel in zijn vingers neemt en deze hard maar toch ook teder masseert. Ik heb het gevoel dat ik zweef en sluit mijn ogen. Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet. Ik voel hoe mijn string al helemaal doorweekt is. Jeh, wat maakt deze man me geil. Ik woel mijn  handen nog meer door zijn haren heen en druk hem dan van me af. Nu is hij aan de beurt. Ik duw hem op het bed neer en ga op zijn kruis zitten met aan beide kanten van hem een been. Ik buig voorover en laat mijn tong van zijn navel naar zijn hals glijden. Victor wil voorover komen om me te zoenen maar ik duw hem terug. Ik merk dat hij hier geil van wordt, het feit dat hij de touwtjes niet meer in de handen heeft. De blik in zijn ogen straalt ook pure geilheid uit. Ik ga wat meer naar achter zitten en begin langzaam zijn riem open te maken. "Ah, Ans ik kan niet meer" kreunt hij. Ik zie hoe hij zijn ogen sluit. Ik trek zijn riem open en knoop zijn broek los. Dan ga ik aan de zijkant van hem zitten en trek ik de broek uit. Zijn stijve geslacht staat bijna rechtop in zijn onderbroek. Ik streel er zachtjes overheen. "oooh, Angela.." hijgt en kreunt Victor. Ik besluit hem niet langer in spanning te houden en trek ook zijn onderbroek uit. Ik zie dat Victor al met zijn bekken op en neer aan het gaan is om zijn opwinding een beetje tegen te gaan. Ik stap van het bed af en ga voor hem staan. Dan trek ik zachtjes mijn riem los en doe ik mijn broek naar beneden. Ik sta in mijn string voor hem en zie hoe Victor me aanstaart terwijl zijn geslacht alleen maar rechter omhoog gaat staat. Ik kijk hem met een geile blik aan en streel mijn borsten met mijn handen. Ik trek mijn tepel tussen mijn vingers en duw dan mijn vinger in mijn mond om hem vervolgens met een verleidelijke blik af te likken. Dan laat ik mijn natte vinger een rondje cirkelen om mijn tepel. Victor kreunt en steunt vanaf het bed. Dan trek ik zachtjes mijn string uit en gooi die naar hem toe. Ik laat mijn vingers over mijn onderbuik gaan en voordat ik mijn ogen sluit kijk ik nog een keer naar Victor die me met een waas van geilheid voor zijn ogen aankijkt. Ik wacht geen seconde en duw dan twee vingers bij me naar binnen en begin hard te bewegen. Met mijn andere hand streel ik mijn borsten. Ik begin hard te kreunen en te hijgen van mijn eigen bewegingen. "oh Angela je maakt me gek, laat me je aanraken laat me je voelen, oh Ans!" kreunt en hijgt hij. Nog geen paar seconden later voel ik hoe hij achter me staat en me wild bij mijn borsten vastpakt. Ik ben nog steeds in trans van het gevoel wat ik mezelf geef. Het geil loopt  langs mijn benen af. Victor tilt me op en gooit me op het bed neer. Ik open mijn ogen en geef de leiding weer over aan hem. Hij kijkt me met zo'n wilde blik aan. Hij gaat met zijn gezicht omlaag en duwt mijn benen uit elkaar. Dan voel ik hoe zijn tong mijn clitoris streelt. Hij cirkelt erom heen. Ik spartel onder zijn gezicht. "oh, Vic, Ik wil je in me voelen, alsjeblieft vul me helemaal op met dat harde geslacht van je ik kan niet meer." Kreun ik smekend. Dit laat Victor zich geen twee keer zeggen. Hij komt met zijn gezicht omhoog en drukt zijn lippen op de mijne en laat zijn tong mijn mond binnen gaan. Ondertussen doe ik mijn benen weer een stuk uit elkaar en voel ik hoe hij zijn eikel tegen mijn schaamlippen aan plaatst. Een paar seconden later stoot hij in een keer hard bij me naar binnen. Ik gil het uit van opwinding. Hij vult me helemaal met zijn geslacht. Dan begint hij langzaam te bewegen. Steeds gaat hij een beetje sneller. Ik beweeg met mijn bekken mee om hem nog dieper in me te voelen. Mijn borsten bewegen over zijn borst heen en mijn harde tepels prikken in zijn hals. Ik woel met een hand door zijn haren heen en van de andere hand zet ik mijn nagels in zijn rug. Ik sla mijn benen om zijn heupen heen en stoot mijn bekken in hetzelfde tempo als hij met hem mee. "Oh, Victor aaaah" ik sluit mijn ogen en gillend kom ik klaar. Ik heb nog nooit zo'n lekker orgasme gehad. Victor bouwt het tempo iets af maar blijft doorstoten. "Oh Angela dit heb ik altijd al gewild. Dit was zó hard nodig, oh wat voelt dit lekker om eindelijk eens bij jou binnen te dringen, ooooooh Angela, GOD-verdomme" kreunt, hijgt en gilt hij door de kamer heen terwijl hij me helemaal volspuit. Baddend in het zweet blijven we heen en weer bewegen en blijft hij zich in me stoten keer op keer. Er lijkt geen einde aan te komen. Weer kom ik klaar terwijl ik hard zijn naam gil. Het interesseert me niks meer hoe andere van me denken, die ene keer dat we buiten het boekje gaan moeten we het goed doen ook denk ik bij mezelf terwijl ik hem van me af duw, me over hem heen buig en zijn heerlijke harde geslacht weer opnieuw in mijn mond neem.. 

🎉 Je bent klaar met het lezen van Flikken Maastricht | Door het lint - The making off 🎉
Flikken Maastricht | Door het lint - The making offWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu