Door het lint | 3

2.9K 21 0
                                    

Ik blijf hem recht in zijn ogen aankijken en zie in mijn ooghoeken hoe de cameramannen en de rest van de crew doodstil staan te kijken. Victor trekt zijn blouse over zijn hoofd heen uit terwijl ik mijn benen opgetrokken op het bed zet. Dan kijkt hij me met een blik vol verleiding aan en legt zijn handen op mijn knieen. Hij streelt van mijn bovenbenen naar mijn dijen terwijl hij zachtjes mijn benen uit elkaar duwt. Dan voel ik zijn lippen weer op de mijne en voel ik hoe zijn lichaam tussen mijn benen rust. Langzaam openen we onze mond weer onopvallend en laat hij zijn tong weer bij me naar binnen gaan. Ondertussen streelt hij me overal en laat ik mijn handen weer door zijn, inmiddels wilde coupe, heen gaan. Dan gaat hij op zijn knieen tussen mijn benen inzitten en doet hij met zijn vingertoppen mijn shirt omhoog. Hij blaast zachtjes warme lucht op mijn onderbuik en ik voel hoe mijn lichaam daar weer direct op reageert door heftig te gaan trillen. Ik merk dat het tussen mijn benen al behoorlijk vochtig is geworden. Victor komt weer boven op me liggen en begint me weer heftig te zoenen terwijl ik mijn benen om hem heen sla en we zachtjes op en neer bewegen. Dan voel ik plotseling hoe zijn geslachtsdeel in mijn onderbuik prikt. Ik probeer mijn bekken wat mee te bewegen zodat zijn harde geslacht over mijn onderbuik heen wordt gestreeld. Ik hoor hoe Victor zo onopvallend mogelijk zijn ademhaling in mijn oor rustig probeert te houden voor de crew die om ons heen staat, maar aan zijn steeds harder wordende en groeiende geslacht te voelen moet dat een zware klus voor hem zijn. "En Cut!" Horen we dan weer naast ons. Dan volgt er een hard applaus. "Geloofwaardig hoor jongens", zegt Vincent enthousiast tegen ons. Ik glimlach naar Victor die nog steeds tussen mijn benen in ligt en me glimlachend aankijkt. "We doen nog even het laatste stuk onder de dekens en dan zijn we klaar voor vandaag." zegt Vincent. Victor en ik knikken en terwijl Vincent zich weer focust op de rest van de crew glijd Victor langzaam van me af terwijl hij me nog steeds verleidelijk in mijn ogen aankijkt. Ik zie de enorme bobbel in zijn broek zitten, ook Victor weet dat hij moet uitkijken en gaat zo snel als hij kan onder de dekens naast me in het bed zitten. Ik voel hoe hij onder de dekens zijn hand over de binnenkant van mijn dij laat gaan en heel zachtjes en voorzichtig even met zijn duim over het gevoeligste plekje van mijn lichaam gaat. Ik kan een kreun net onderdrukken. Ik draai mijn gezicht naar dat van hem, "niet doen Vic, dadelijk hebben ze iets door". Fluister ik een beetje lacherig in zijn oor. Net als Victor iets in mijn oor wil terug fluisteren draait Vincent zich weer om naar ons toe. "Oke zijn jullie er klaar voor?" We knikken en Victor gaat op zijn buik op het bed liggen. Ik ga zachtjes op zijn rug liggen en dan telt Vincent af en we beginnen de scene. Een paar minuten later voel ik hoe Victor achter me ligt en hij met zijn hand over mijn heup heen streelt naar beneden en de deken mee omhoog trekt. "Nou hij staat erop hoor!" Roept Vincent enthousiast. Enkele crewleden beginnen alvast met de spullen in te pakken. Vincent komt op me af gelopen en geeft me een badjas aan. "Goed gedaan jongens, echt super!" Hij draait zich om en loop ook de kamer uit..
Ik wil de dekens omhoog slaan zodat ik uit het bed kan stappen maar dan pakt Victor mijn hand vast. "Wacht Ans, voorzichtig alsjeblieft.."zegt hij smekend. ik kijk hem vragend aan. Hij pakt mijn hand en brengt die langzaam naar zijn kruis. Ik voel hoe zijn harde, kloppende geslacht in mijn hand ligt. Ik begrijp meteen wat hij bedoeld.Ik haal mijn hand van zijn geslacht af en breng mijn mond naar zijn oor. "Ik snap het al.. ik zal het voorzichtig doen. Breng je me naar huis?" fluister ik zacht en op een speelse toon in zijn oor. Zonder op antwoord te wachten sla ik de dekens een stukje van me af en leg ze meteen weer neer zodat er niemand onder de dekens kan kijken. Ik kijk nog een keer achterom en loop dan naar de kleedruimte waar ik me ga kleden.

Flikken Maastricht | Door het lint - The making offWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu