Heeey!! Dit is mijn eerste verhaal!! OMGGGG!!! Ik hoop zo erg dat jullie het wat vinden, reacties en likes zijn altijd welkom! :) Lees snel verder! Groetjes MrRandomness
Dennis p.o.v ;
Ik fiets naar de fietsenrekken en spring van mijn fiets af. 'He!! Dennis!!!' Ik draai me om en ik zie dat ik bijna word aangereden door een scooter. Ik spring opzij. Ik hoor getoeter. 'Hee, Chris!' roep ik wanneer ik zie dat het mijn beste vriend is. Chris stapt af. 'En? Wat vind je van m'n nieuwe scooter?!' zegt hij met een lach van oor tot oor. 'Wooww, die is echt cool!' 'Gekregen van me pa. Hij had hem gevonden op z'n werk en had hem dus meegenomen voor mij. Daarna opgepimpt en klaar voor vertrek!' lacht Chris. Woow best gaaf. Ik wil ook wel zo'n vader hebben. Owja mijn vader is bijna altijd weg. Nu woon ik meestal alleen met mijn moeder en mijn broer. 'Heb je ook al gehoord dat er een nieuwe leerling is?' hoor ik Natasja tegen ons zeggen. 'Nee nie gehoord. Wie is het?' 'Weet ik nog niet. Ik heb het net gehoord van Simone, die het hoorde van haar zus, die een vriendin heeft die een moeder heeft, die hier op school werkt.' voordat Natasja weer verder kan ratelen onderbreek ik haar even snel. 'Okee Natasja is goed. Uhm.. Wij moeten naar onze les. Sorry doei!' 'Haha sorry lekkertje!' Chris grijnst en knipoogt naar Natasja. Ze begint te blozen en rent weer naar haar vriendinnen. We lopen naar binnen en naar de les. Ik pak mijn boeken. 'Zoals jullie al hebben gehoort, is er een nieuwe leerling die in deze klas komt.' begint meneer Klaversen, van Duits. Er word op de deur geklopt. Er loopt een vrouw naar binnen met een hele schattige jongen. Woow, zei ik nou schattig??!! Uh.. Wat is dit?! Ik ken die gast nie eens.
Joey p.o.v. ;
Onee ik ben bijna te laat! Ik spring op mijn fiets en fiets zo snel als ik kan naar school. Ik zet mijn fiets in de rekken en ik loop naar de bali. 'Hallo ik ben Joey. Ik ben nieuw hier.' zeg ik tegen de vrouw achter de bali. 'Owja loop maar mee.' De vrouw loopt de trap op, ik loop mee. We zijn bij een lokaal aangekomen. 'Hier is je rooster, je hebt nu Duits.' 'Okee dankuwel.' zeg ik beleefd terug. De vrouw klopt op de deur en doet hem open. 'Hallo meneer Klaversen. Dit is Joey, de nieuwe leerling.' zegt ze en ze gebaart dat ik naar voren moet. Ik zet een stap richting de man en stel me voor. In mijn ooghoek zie ik wat jongens klieren. Een van hun ziet er best wel aardig uit. Ik merk dat hij ook naar mij kijkt en ik kijk snel weer naar de leraar. 'Zo, Joey... Neem plaats en leer.' De leraar wijst mij een plaatsje naast die leuke jongen. Ik knik verlegen en ga er zitten. 'Hoi ik ben Joey.' zeg ik. 'Uhh.. Hoi ik ben Dennis.' zegt de jongen die dus blijkbaar Dennis heet. Hij is best knap. Ik weet niet waarom ik dat vind. Okee Joey, hoofd bij de les nu want de leraar gaat beginnen.
Dennis p.o.v.
Na de les loop ik met Chris en Raoul, een andere vriend van me, naar de kantine. Ik zie dat Joey ook komt. Ik loop op hem af. 'Hee, kom je bij ons zitten?' vraag ik. Joey knikt zacht. Hij loopt met me mee naar onze tafel waar Chris en Raoul er al zitten. 'Hee das die nieuwe, nietwaar?' zegt Raoul wanneer hij ons naar hun toe ziet lopen. 'Ja klopt' zegt Joey. 'Ik ben Joey.' 'Ga zitten.' zegt Chris. Joey en ik gaan zitten. Chris zit tussen ons in. Ik hoor ergens dat Chris tegen mij aan het praten is, maar ik luister niet. Ik blijf maar naar Joey kijken. Hoe hij zijn hand zacht door zijn bruine korte haar haalt. Hij kijkt mij aan met zijn felblauwe ogen en zijn lieve lach. Hij begint gelijk te blozen.
Oppeens schrik ik op. Chris zwaait met zijn hand voor mijn gezicht. 'Hee dagdromer!!' zegt hij. Ik haal mijn hand door mijn blonde haar en gebaar dat hij verder mag gaan met vertellen. Hij verteld verder over game's en andere dingen, tot de bel gaat.
Joey p.o.v. ;
De school is voorbij. Ik loop naar de kapstok en pak mijn jas. Ik doe mijn telefoon in mijn jaszak en ik voel een briefje. Ik haal het briefje uit mijn zak en lees het ; 'Joey, kom na school naar de rand van het bos. Ik wacht daar op je. Groetjes ....' Groetjes wie?? Hoe moet ik nou weten van wie het is? Ik besluit om naar het bos te gaan. Ik ren naar mijn fiets en begin te fietsen.
Ik ben bij het bos. Ik zet mijn fiets weg en ik zie iemand staan. Wie zou dat zijn?
Dennis p.o.v.
Na school fiets ik zo snel mogelijk naar het bos. Eindelijk. Ik gooi mijn fiets neer en ga tegen een boom aan zitten, wachten. Nu maar hopen dat Joey mijn briefje heeft ontdekt en gelezen, die ik zonet in zijn jas heb gestopt.
Na een tijdje zie ik iemand deze kant op fietsen. Het is Joey. Nu begin ik zenuwachtig te worden. Hij loopt deze kant op. Ik zwaai en loop naar hem toe. 'Hoi, je wou me spreken. Dus hier ben ik.' zegt hij. 'Ja.. Uhm..' Onee ik weet niet meer wat ik wou zeggen!! Joey kijkt me vragend aan. 'Ik wou gewoon even kennis maken want ik ken je niet eens en je lijkt me best aardig.' probeer ik zo normaal mogelijk te zeggen en om niet nerveus over te komen. Ik zie dat Joey een beetje begin te blozen. Zo schattig!! Ik gebaar dat hij me moet volgen. Ik loop het bos in, Joey volgt me. Samen lopen we een rondje door het bos.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Heeey!! Het eerste hoofdstuk!! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Sorry als er spellingsfouten in zitten. Reacties en Likes zijn altijd van harte welkom! Groetjes MrRandomness.♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
JE LEEST
Love Never Ends
Teen FictionDennis is 15, hij is best knap en heeft een best goede status op school. Hij heeft veel vrienden. Heel veel meisjes vallen op hem maar hij heeft nog nooit iets voor een meisje gevoelt.. Joey is ook 15, is niet heel lelijk en heeft een heel goede per...