Heey MrRandomness hier!! Dit is weer een nieuw hoofdstuk van 'Love Never Ends'!!! Sorry dat ik zolang niet heb geupload. Ik kom net terug van een weekje skien. Maargoed. Ik wens jullie veel leesplezier! Groetjes MrRandomness
Joey p.o.v. ;
De jongen kijkt pesterig. Ik slik even en begin een gesprekje. 'Hoi, ik ben Joey. Ik ben net nieuw hier.' Ik steek vriendelijk mijn hand uit. 'Mike' zegt de jongen die blijkbaar Mike heet. 'Dit zijn Kevin en Dave' zegt hij terwijl hij de jongens van achter hem voorsteld. Zijn blik gaat gelijk weer serieus. 'Nou! Wat doe je hier nog?!' snauwt hij gelijk. 'Ik.. uhm.. Ik moest even.. boeken..' Ik kom niet uit mijn woorden. 'Wat zeg je kleine?' lacht Dave. 'Wij zijn hier altijd dus, opdonderen!' snauwt Kevin. 'Nou dat is niet erg aardig vind je niet?' Probeer ik dapper te zeggen. Dat was niet zo slim, want Mike slaat mijn tas uit mijn handen en duwt me tegen de kluisjes aan. 'Niet zo'n brutale toon, nieuwe!' snauwt Mike terwijl hij mij bij m'n keel vastpakt en nog harder tegen de kluisjes aanduwt. 'Wat maakte hij een gay opmerking hahaha!' lacht Dave met Kevin. 'Ik ben niet gay!' zeg ik luid. 'Daar lijkt t wel op, homo!' schaterd Kevin. 'Hee! Laat hem met rust!' hoor ik iemand roepen. Mike word van mij af geduwt en ik zie dat Dennis hier is. 'Ahw z'n vriendje komt hem redden!' lacht Dave. 'Pak je spullen, Mevrouw Schonens wacht' zegt Dennis serieus. Ik pak snel mijn tas weer en doe mijn kluisje op slot. Ik kijk achter me en ik zie dat Mike in een deuk ligt met z'n vrienden. 'Waarom doen ze zo?' vraag ik aan Dennis onderweg naar het lokaal. 'Irritante gasten. Daar moet je niks van aantrekken' zegt hij. Hij stapt verder naar het lokaal en opend de deur.
Dennis p.o.v. ;
Klootzakken zijn het! Waarom moeten ze nou net Joey pakken? Ik kijk naar de klok. Het is de laatste les, Duits. De les duurt nog 5 minuten. Ik staar voor me uit. 'Dennis' hoor ik oppeens. Ik kijk op en zie dat de lerares naar me kijkt. 'Wat is er?' vraag ik. 'Je zat zeker te dromen. Maar wat is het antwoord van opdracht 24d?' vraagt ze. Ik geef snel het antwoord en staar weer voor me uit. Komop nog 1 minuut! *TRINNGG!!* Ik gooi mijn boeken in mijn tas en rits hem dicht. Ik wil opstaan en ik zie dat Joey plots voor me staat. 'Ohw hey. Wat is er?' vraag ik. 'Wie waren die jongens en waarom deden ze zo gemeen?' Ik zucht. 'Dat waren Mike, Dave en Kevin, irritante jongens van de school. Ze komen nooit op tijd, hebben nooit huiswerk, zijn alledrie 2 keer blijven zitten en Kevin zat eerst nog een niveau hoger maar is dus naar hier geplaatst. Als je hetzelfde rooster hebt als mij, dan zit je per dag bij 3 vakken bij hun in de klas. Dus sterkte er alvast mee.' En ik sta op. Joey kijkt me verbaast aan, ik zie ook een beetje angst in zijn ogen. We lopen het lokaal uit. 'Owja en ze zijn eigenlijk altijd al gepest. Ik zat bij ze op de basisschool en daar werden ze best wel gepest. Dave omdat hij heel lang een buitenboortbeugel had, Kevin omdat hij gewoon een kneus was en Mike om zijn familie die heel raar is.' 'Ohw, maar ze zien er alle drie nu wel knap uit.' zegt Joey. 'Tja' Ik moet zeggen, ze zijn gewoon knap. We staan bij mijn kluisje en ik pak mijn jas eruit. 'Je gaat wel mee, he? Naar mijn kluisje?'zegt Joey snel. 'Tuurlijk' We lopen naar het kluisje van Joey. Gelukkig, de kust is veilig. Ik leun tegen wat kluisjes aan terwijl Joey zijn spullen uit zijn kluisje pakt.
Aangekomen bij onze fietsen zijn we helemaal alleen op het schoolplein. Iedereen zit nog in de les of ze willen gewoon zo snel mogelijk naar huis. We pakken onze fietsen en rijden samen naar het bos. Daar aangekomen nemen we onze fietsen mee aan de hand en lopen we naar het meertje. Joey zet zijn fiets tegen een boom en gaat aan de waterrand zitten. Ik doe hetzelfde.
Joey p.o.v. ;
Aangekomen bij het meer zet ik mijn fiets tegen een boom en ga ik aan de oever zitten. Al gauw komt Dennis naast mij zitten. Gelukkig zijn Mike, Dave en Kevin er niet. Ik zie dat Dennis een stukje dichterbij komt zitten. Ik pak zijn hand en hij kijkt even mijn kant op, daarna weer naar het licht golvende water van het meer. Ik heb nog zo veel vragen aan hem te stellen maar ik weet niet waar ik moet beginnen. 'Nog bedankt dat je me gered hebt van die jongens' zeg ik zacht. 'Maakt niet uit. Voor jou doe ik alles. Alleen maar om te zorgen dat jij veilig bent.' Hij slaat zijn arm over mijn schouder. Ik geef hem een kus op zijn wang waardoor hij lichtjes gaat blozen. Zo schattig! Ik geef hem nu een kus op zijn mond. Hij kust mij terug.
Ons momentje word plots verstoord door krakende takjes en ritselende blaadjes van achter ons. We kijken om. 'Hallo?' vraagt Dennis richting de struiken. Hij staat op om te kijken wat het is. 'Het is vast de wind' zegt hij wanneer hij zicht weer terug draait naar mij. 'Maar het is windstil' zeg ik. 'Dan was het een eekhoorn of een ander dier ofzo.' zegt hij droog. Ik sta op en loop zijn kant op. 'Ik denk dat we maar moeten gaan. Ik vertrouw dit niet zo.' zeg ik wanneer ik al mijn fiets pak. 'Ja is goed.' zegt Dennis en hij pakt ook zijn fiets.
We geven elkaar een kus en we fietsen daarna weer naar huis.
☆∽☆∽☆∽☆∽☆∽☆∽☆∽☆∽☆∽
Heey!! Alweer een nieuw hoofdstukje! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Reacties en like's zijn altijd welkom! Groetjes MrRandomness
■☆■☆■☆■☆■☆■☆■☆■☆■☆■☆■☆■☆■☆■
JE LEEST
Love Never Ends
Teen FictionDennis is 15, hij is best knap en heeft een best goede status op school. Hij heeft veel vrienden. Heel veel meisjes vallen op hem maar hij heeft nog nooit iets voor een meisje gevoelt.. Joey is ook 15, is niet heel lelijk en heeft een heel goede per...