Hoofdstuk 3

72 7 0
                                    

Heey!!! OMG sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten! Ik ga zowat op mijn knieen, zodat jullie mij kunnen vergeven. Maar hier is weer een nieuw hoofdstuk! Zullen Joey en Dennis school overleven zonder dat iemand erachter komt dat ze homo zijn?? ENJOY!!!! Groetjes MrRandomness

Joey p.o.v. ;

Mijn heerlijke droom over Dennis word vreselijk onderbroken door mijn wekker. Mijn moeder ligt nog op bed en mijn broer slaapt ook nog. Het is eigenlijk niet gek dat hij altijd te laat op school komt. Dan moet hij maar optijd zijn bed in. Ik vrijf in mijn ogen en stap uit bed. Nadat ik mij heb aangekleed, eet ik even een plakje ontbijtkoek met boter. Ik pak mijn tas en mijn jas en ik stap op mijn fiets. Onderweg naar school zie ik Dennis.

Dennis p.o.v. ;

Ik schrik wakker en kijk naar mijn wekker. Shitt!! Ik kom te laat!!!! Ik spring uit mijn bed, kleed mij aan, ren naar beneden. Ik smeer een boterham en eet het snel op. Daarna pak ik mijn tas en ren naar buiten. 'Doei mam!' roep ik vanuit de tuin en ik fiets weg.

Eenmaal bij school aangekomen zet ik mijn fiets in de rekken en zie ik Joey. Hij lacht naar me. Hebben we nu? Ik weet het niet. Het is zo ingewikkeld allemaal. Maargoed. Niks laten merken. Ik zie dat Joey op me af komt lopen.

Joey p.o.v. ;

Ik zie Dennis aanfietsen. Jeey hij is er! Ik glimlach naar hem. Ik zet mijn fiets weg en loop naar hem toe. 'Heey schat.' zeg ik. 'Hebben... Uhm.. Hebben we nu?...' stameld Dennis gelijk. Ow uhm.. Nooit aan gedacht dat nadat we hebben gezoent ook echt een stelletje moeten zijn. Niet dat het erg is natuurlijk. 'Als jij het wilt.' zeg ik. 'Ik wil heel graag.' zegt hij met een glimlach. Hij heeft de mooiste glimlach die ik ooit heb gezien. Ik heb nu echt zin om mijn lippen weer op dat lieve glimlachje te drukken. Maar we zijn op school dus ik houd me in. 'Kom, we gaan naar binnen.' zegt Dennis en hij loopt naar de ingang van de school met mij op zn hielen.

Dennis p.o.v. ;

Als we binnen zijn loop ik gelijk naar mijn kluisje en Joey naar de zijne. De bel gaat. Ugh.. Nederlands... Ik loop samen met Joey naar de les. Hij mag naast mij komen zitten. Normaal hebben we vaste plekken, maar omdat hij nieuw is mag hij naast mij zitten. Tijdens de les sturen we briefjes naar elkaar en de les vliegt voorbij. De andere 2 lessen trouwens ook want het is al pauze.

Joey p.o.v. ;

Yess! Het is al pauze. Deze school valt heel erg mee. Ik heb al wat vrienden en ik word niet gepest. Dat is echt iets waar ik een hekel aan heb, pesten. De pauze vliegt ook voorbij zeg! Nog maar 5 minuten. 'Ik ga nog even naar mijn kluisje okee?' zeg ik tegen Dennis. 'Okee.' zegt hij met een snelle knipoog. Ik smelt! Zo sexy als hij dat doet! Ik loop/ren naar mijn kluisje want ik heb bijna geen tijd meer. *TRINNGG!!!* Shit! De bel is al gegaan. Ik kijk om en ik zie dat Dennis al naar de les loopt. Ik draai me weer naar mijn kluisje en pak snel mijn boeken voor de volgende lessen en doe die in mijn tas. Ik kijk op en ik zie een wat langere jongen voor me staan met blond haar. Hij is best gespierd en heeft een baseballjack aan. Er staan nog 2 jongens achter hem. Ik begin een beetje bang te worden.

▣◈▣◈▣◈▣◈▣◈▣◈▣◈▣◈▣◈▣◈▣◈▣◈▣◈▣
OMG hoofdstuk 3 alweer!!! Sorry dat het zo lang duurde... Ik zal daar echt verandering in brengen. Hoop ik... Maargoed! Hier was een nieuw hoofdstuk, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Een like en reactie is altijd welkom! Groetjes MrRandomness
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★

Love Never EndsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu