Heey weer een nieuw hoofdstuk van 'Love Never Ends'!!! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!! Groetjes MrRandomness
Joey p.o.v. ;
Dennis gebaart dat ik hem moet volgen. Ik volg hem het bos in. Na enkele minuten lopen komen we bij een meertje. Ik zie dat Dennis gaat zitten en ik ga naast hem zitten. Hij begint te praten. 'Uhm.. Waarom ik je hier bracht is omdat...'. 'Ja omdat?' vraag ik. 'Ik wil je beter leren kennen.' 'Dat kan hoor.' zeg ik zo normaal mogelijk. 'Nou, ehm..' stamelt Dennis. Ik lach. 'Ik stel me dan maar voor. Ik ben Joey Deense. Uhm.. Ik ben 15 jaar en mijn hobby's zijn lezen en ik zit op piano-les.' Zo ik heb me voorgesteld. Nu mag Dennis. 'Zit je echt op piano-les?' vraagt hij. Ik knik. 'Leuk.' zegt hij. 'Ik zeg niet datcik het leuk vind.' lach ik. 'Maar stel jezelf eens voor.' 'Okee. Ik ben Dennis Aarden. Ik ben ook 15 en mijn hobby's zijn voetballen, gamen en rondhangen met me vrienden.' 'Zit je ook op voetbal?' vraag ik nieuwsgierig. 'Nee dat kunnen mijn ouders niet betalen. Ik ook niet.' Wel jammer voor hem. Ik staar naar het water.
Dennis p.o.v. ;
Ik zie dat Joey naar het water staart. Zo schattig. Ik pak zijn hand zonder dat ik het weet. Joey begint heel erg te blozen. 'Sorry..' zeg ik. Hij glimlacht, als teken dat het niet erg is. Ik vind hem zo leuk. We zitten al een tijdje naar het water te kijken. Ik zie mijn spiegelbeeld in het wateroppervlak. Ik ga steeds meer naar Joey toe. Zijn gezicht bijna bij de mijne.
Joey p.o.v. ;
De zenuwen gieren door mijn lijf. Hij kust mij bijna. Ik voel zijn lippen op de mijne. Wat een geweldig gevoel. Maar ook raar want ik zoen met een jongen!!! Hij trekt zich terug. Nee nog niet! Ik buig me naar zijn gezicht en zoen hem weer. Nooit gedacht dat ik jongens zou zoenen. Maar voor hem maak ik een uitzondering. Het voelt eigenlijk best wel fijn. Ik voel zijn hand in mijn nek terwijl ik hem verder zoen. Mijn hand gaat over zijn rug. We trekken ons terug. Ik kijk hem aan in zijn mooie groene ogen. Hij haalt even zijn hand door zijn haar. Ik voel dat ik bloos. Hij glimlacht lief. Ik pak zijn hand. 'Zijn we nu een stel?' vraagt hij om de stilte te doden. 'Wil jij dat?' vraag ik. 'Ik wil alleen jou' zegt Dennis. Ik begin als een gek te blozen. Al gauw voel ik Dennis zijn lippen weer op de mijne. Zachte lippen. Ik snap mezelf niet. Waarom doe ik dit? En waarom met 1 van de populairste jongens van de school?
Dennis p.o.v. ;
Ik kus hem weer. Waarom? Omdat ik verliefd ben. Waarom op een jongen? Geen idee. Waarom met de nieuweling die niet eens bekend staat? Geen idee! In de tussentijd zijn de lippen van de mijne afgegaan. Joey kijkt mij aan. 'Hoe moet het nou op school?' vraag ik. 'Ik bedoel, ik ben populair en mag dus blijkbaar niet echt dit doen met jou. En jij bent nieuw op school en niemand weet bijna van je bestaan af.' zeg ik met een angstige blik in mijn ogen. Joey kijkt mij vragend aan. 'Ik weet het niet. Misschien moet je maar doen zoals het was. Dat is het beste voor beide.' 'Ja maar mijn vrienden mogen jou wel. We kunnen op school gewoon doen als vrienden en na school als vriendje en vriendje.' zeg ik met een glimlach. Ik zie Joey helemaal stralen van het geweldige plan. Ik sta op, pak zijn hand en trek hem omhoog. Na een snelle kus lopen we weer het bos uit.
▲▽▲▽▲▽▲▽▲▽▲▽▲▽▲▽▲▽▲▽▲▽▲▽▲▽▲▽
Heeyy!! Dat was deel 2 van Love Never Ends!!!! Ik probeer zo vaak mogelijk een nieuw hoofdstuk te uploaden. Sorry sorry als er spellingsfouten in zitten, zeg dat dan even in de Reacties. Natuurlijk zijn Reacties en Likes van harte welkom!! Groetjes MrRandomness
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
JE LEEST
Love Never Ends
Teen FictionDennis is 15, hij is best knap en heeft een best goede status op school. Hij heeft veel vrienden. Heel veel meisjes vallen op hem maar hij heeft nog nooit iets voor een meisje gevoelt.. Joey is ook 15, is niet heel lelijk en heeft een heel goede per...