4

628 14 0
                                    

Μια νερα μέρα ξημέρωσε, έχω μια πολύ καλή διάθεση σήμερα

Έκανα ενα μπανάκι,βαφτικα ντυθικα με τα κλασσικα σεξυ αυστηρή φούστα Τίραντα σε κόκκινο χρώμα και 12ποντα γοβάκια και για αλλαγή σημερα έκανα αναφλαρες μπούκλες τα μαλλιά μου μιας και συνεχως τα ισιωνω!

Αφού κόλλησα για ένα τεταρτακι στη κίνηση κάτι που σιχενομαι στη καθημερινότητά μου, αφού μου σπαταλάει τσάμπα χρόνο έφτιαχνα στην αγαπημένη μου εταιρεία....

Αφού τους καλημερισα ολους τους υπαλλήλους, αυτούς που είδα εκείνη την ώρα μπροστά μου δηλαδή, ανέβηκα το ασανσερ και καλημέρισα την Γεωργία

"Καλημέρα Γεωργία μου το καφέ μου σε παρακαλώ και όλα τα ραντεβού της ημερας σε ενα τεταρτακι αν μπορεις!"

"Φυσικά κυρία Οικονόμου, μισό λεπτό ομως!"μη διεκοψενενω θα έμπαινα στο γραφείο μου

"Εε, ένας κύριος Αλεξανδρος Γεωργίου ζητάει ραντεβού πρώτο-πρωτο για σημερα γιατι θα ήθελε να σας μιλησει"

"μάλιστα ζητάει ραντεβου πρωτος είπες?"

"Μάλιστα!"
Ώρα για εκδίκηση γλυκέ μου..

"Ωραια βαλτον τελευταίο στα ραντεβού μου Γεωργία"

"Μα... αφού"

"Δεν έχει μα.. κουμάντο στην εταιρία τού να κανει..."είπα αυστηρή μη αφήνοντας περιθώριο για αλλες κουβεντες ...ακους εκεί θέλει και πρώτο ραντεβού ο κύριος!

"Μάλιστα κυρία οίκονομου"

              ..................

Αφού έπεσα με τα μούτρα στη δουλειά...δε καταλαβα και εγώ ποτέ πέρασε η ωρα

Και έφτασε η στιγμή που θα πρέπει να παω να συναντισω και το τελευταίο μου ραντεβού

Ακούστηκε ενας απαλός ήχος στη πόρτα

"Περάστε"

"Ποια νομιζεις οτι εισαι?"
"Ορίστε;"

"Τι ακριβώς δε καταλαβες; τους τσαμπουκαδες αλλού για να σου λέω πως χρειάζεται να κλεισω ραντεβού με την πολυπόθητη 'κυρια Οικονόμου' σημαινει πως θα ήθελα να σου μιλησω για κατι σοβαρά μήπως δεν είστε τόσο επαγγελματίας οσο θέλετε να δείξετε κυρια οίκονομου ;"

"μάλιστα... αρχικά η εταιρία είναι δική μου που σημαίνει σε περίπτωση που σας διαφεύγει κύριε Γεωργίου πως μπορω να κλεινω ραντεβού όταν θέλω και οποτε το θέλω... τώρα όσο για τον επαγγελματισμο μου δεν σας επιτρέπω ουτε να τον διγεται ουτε να τον οιασετε στι στόμα σας , έκανα πολύ κοπο για να φτασω ως εδω μπορεί να μην έφτιαξα εγω αυτην την εταιρια αλλά εγώ την ανέβασα τόσο ψηλά όταν ηταν συην δυσκολοτερη της φάση δηλαδή οταν περνούσε χρεοκοπία,για αυτό θα σας παρακαλουσα ουτε να ξαναπατησετε το πόδι σας στην εταιρία μου ,αλλα ουτε και να μου απευθύνετε τον λόγο, καλη σας ημέρα...."

Αφου είπα τον μόνο λόγω μου του έκλεισα στα μουτρα τη πορτα και μαζεψα τα πράγματα μου για να φύγω όταν βγήκα έξω δεν ήταν εκεί
Χμμ λογικά θα έφυγε σκεφτηκα ικανοποίημενη

    Κατερίνα-Αλεξανδρος 2-0

            ............................

Αφού έφτασα σπίτι έβγαλα κατευθείαν τα παπούτσια μου που με πέθαναν απο το πρωί και έπειτα αφου άλλαξα και φορεσα κατι πολύ άνετο... όταν ενόω άνετο σημαίνει ενα ξεκωλο σορτσ και ενα μπουστακι γυμναστικης....αφου με αυτα είμαι ανετα τι να κανουμε!

Έφτιαξα μια μακαρονάδα με πέστο και μια απλή σαλατουλα πήρα τη μαμά μου να πούμε τα νεα μας

Με τη μητέρα μου είμαστε πολύ δεμένες πάντα είχε δύο ρολους και της μητέρας αλλά και του πατέρα που στερήθηκα ήμασταν απο μικρες κατι σαν φίλες της έλεγα τα πάντα χωρις ντροπες γιατί την εμπιστευουμουν.... και πάντα στηριζε καθε μου επιλογή...

Το έχουμε καθιερώσει και σχεδόν κάθε μέρα μιλάμε μια ωρα στο τηλέφωνο μιας και αυτή παρέμεινε στη Θεσσαλονίκη!Δεν ήθελε να αποχωρηστει τα πατρια εδάφη έλεγε!
Τέλος πάντων αφού τα είπαμε και μου έκανε το κήρυγμα της να μην κουράζομαι τόσο στη δουλειά και να παω καμία εκδρομή να χαλαρώσω το κλείσαμε

Έβαλα μια ρομαντική ταινία να δω και αφού χαλαρωσα για τ καλά με περνει τηλέφωνο η Δάφνη

"Ελα αγάπη μου τι κανεις"
"Καλα εσυ;"
"Εδω μια χαρά ελεγα μωρε μιας και είναι Παρασκευή σήμερα να παμε για κανένα ποτό το βραδυ τι λες;"
"Μμμ καλή ιδέα τι ωρα"
"Θα έρθω στις 11 να σε παρω για να παμε στο στέκι μας οκ;"
"Εγινε!Ελα φιλακια αγάπη μου"

Είχα αρκετή ωρα στη διάθεσή μου και γι'αυτό αποφάσισα να αφιερώσω αρκετό χρόνο στον εαυτό μου

Έβαλα άλατα και εθεραια άλατα στη μπάνιερα και αφού καθησα για πάνω απο μία ωρα εκεί μέσα και χαλαρωσα για τα καλά στεχνωσα τα μαλλιά μου, καξ έβαλα ένα αποκαλυπτικό κόκκινο κοντό φόρεμα με ανοιχτή πλάτη και βαθύ ντεκολτέ με 12ποντα μαύρα γοβάκια!

Στο μακιγιάζ μου έβαψα κόκκινα χειλη και οχι κάτι βαρύ στα μάτιακαι αναλαφρες μπουκλες στα μαλλια!

Η ώρα ηταν 10:45 και αφού ξανατσεκαρα αν έχω πάρει τα πάντα στη τσάντα μου με είδα άλλη μια φορα στο καθρέφτη (και ομολογώ είμαι αρκετα ικανοιποημενη) και βγήκα εξω που κορνάρε η Δάφνη!

"Καλεε ομορφιές σημερα βλέπω"
"Και εσύ δε πας πίσω φιλενάδα!"
Αφού χαχα ίσαμε και οι δυο ξεκινήσαμε για το μπαράκι...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΓΕΙΑ ΣΑΣ
χμμ κατι μου λέει έχουν να γίνουν πολλά σε αυτό το μπαράκι... έρχονται πολύ σύντομα νεα κεφάλαια οστοσο εσεις αφήστε σχολείο και αστερακι!

ΦΙΛΑΚΙΑΑ💖💕💗💞

Δεν σου ανήκωWhere stories live. Discover now