"Σου ελειψα;"
"Αλεξανδρε τι κανεις εσύ εδώ"
"Είπα να κάνω μια επίσκεψη αλλά από τι κατάλαβα δεν είσαι μονη σου....."ειπε και με κοιταξε εξεταστικα και κοιτούσε έντονα τα ρούχα μουΜε κοίταξε με απογοήτευση και έφυγε βροντοντας τη πόρτα...
"Τι έγινε μολις τώρα;"είπα περισσότερο στον εαυτό μου
"Ποιός ήταν"είπε η κολλητη μου
"Ο Αλέξανδρος"
"Και τι έγινε"Αφου της είπα τι έγινε έμεινε να με κοιτάει με ένα πονηρό βλέμμα
"Τι με κοιτάς έτσ μωρη"
"Κατερινακι σε γουσταρει"
"Αχαχαχα πας καλα μωρέ Δάφνη; έλα μη λες βλακείες πάμε να φάμε τώρα γιατί μας διέκοψε κιόλας"
"Μη μου αλλάζεις θέμα εμένα αφου και οι δύο το ξέρουμε πως και εσένα σου γυαλίσε"
"Για να μην αρχίζω να τσιριζω με τις βλακειες που λες πάμε να δούμε την ταινία τώρα"
"Καλά καλά"
..................................Αφού συνεχίσαμε την ταινία τη προηγουμενη νύχτα και ευτυχως δεν ξαναμπήκαμε σε αυτό το θέμα ήταν η ωρα για δουλειά
"Καλημέρα Δάφνη μου έγω είμαι έτοιμη και φεύγω, σου έφτιαξα πρωινό τα λέμε αγάπη μου!"
"Είσαι η καλύτερη αγάπη, έλα στο καλό"
Η Δάφνη δουλεύει σε μια εταιρία ως η οικονομολόγος,και πραγματικά είναι από τις καλύτερες που έχω γνωρίσει,δεν ήθελε να έρθει στην δικιά μου εταίρια γιατί θα ήταν άδικο για τους υπόλοιπους να της συμπεριφερομαι διαφορετικά γι'αυτό είμαστε καλά και έτσι!
Σήμερα πρέπει να δώσω την απόφαση μου στην εταιρία του Αλέξανδρου αφού μελέτησε καθ η Δάφνη κάτι χαρτιά, αλλά και ο λογιστής της εταιρίας αποφάσισα να συνεργαστώ μαζί του....
Αντε να δούμε θα είναι για καλό?
.,...........
Μετά από τρίωρη δουλειά είμαι έτοιμη και περιμένω τον Αλέξανδρο καθ τους συνεργάτες του.....
Και να τοι..
"Καλησπέρα σας"είπα και σηκώθηκα από την καρέκλα μου
"Γεια σας κυρία οίκονομου"είπε η σύμβουλος τουΑυτός δε μιλούσε παρά μόνο με κοιτούσε παρά πολύ περίεργα τέλος πάντων δεν με ενδιαφέρει και ιδιετερα...
"Λοιπόν ποια είναι η απόφαση σας τελικά;"
"Δέχομαι να συνεργαστώ με την εταιρία, βέβαια με κάποιους όρους που έχω βάλει .... ορίστε εδώ είναι μελετήστε τους και πείτε αν θέλετε να προσθέσετε κάτι"Μου έδωσαν κάτι παραπάνω χαρτιά και συζητήσαμε για τη συνεργασία μας και για τις επόμενες κινήσεις μας νομίζω πως ήταν η ώρα να το Ληξουμε γιατί είχε πάει και αργά αλλά με είχε καλέσει ο Μάνος στο σπίτι του με όλη την παρέα να πάμε σπίτι του να χαλάρωσουμε!
"Ωραία, χαίρομαι και εγώ απο την πρόσφατη συνεργασία μας μελετήστε τους όρους οπως σας είπα και προηγουμένως και εις το επανιδείν, καλό σας βράδυ!"
...........................
Αφού φόρεσα ένα κοντό φορεματακι,και φηλες 12ποντες γόβες με ελαφρύ μακιγιάζ και έπιασα τα μαλλιά μου σε μια ουρά ξεκινησαμε με την Δάφνη για το σπίτι του Μάνου
Και φυσικά με αυτό ενόω η σπιταρονα του Μάνου μίας και ειναξ απλά μια τεράστια έπαυλη.... όσο θυμάμαι όλα αυτά τα πάρτυ που κάναμε παλιότερα όλοι μαζί νοσταλγώ τις παλιές και ωραίες εποχές
Αλλά εντάξει δε μπορώ να πω είμαι αρκετά ικανοποιημένη με την ζωή μου!
"Καλε με άκους που σου μιλάω τόση ώρα!"Είπε η Δάφνη δήθεν θυμωμένη
"Εε τι έλεγες"
"Λεω...εμ..πως το αυτό μωρέ"
"Ποίο αυτό;"
"Το πες το"
"Δάφνη λέγε"κάθε φορά που μιλάει κάπως έτσι σημαίνει πως φοβάται να μου πει κάτι..οχ
"Εμ να μωρε απλαθαερθεικαιοαλεξανδροςσημερα"περιττό να πω πως δε κατάλαβα και τίποτα!
"Ναι,αν θες λίγο πιο αργά να τα πεις αυτή τη φορα, έλα τι μπορεί να είναι μωρε δε θα θυμώσω και τόσο, έλα λέγε!!"
"Εε θα έρθει και ο Αλέξανδρος σήμερα....""ΤΙΙΙ"
ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ.....
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Τι κανετεεε; εγώ είμαι πολύ χαίρομαι τόσο που από τόσα λίγα κεφαλαια έχετε αρχίσει ήδη να υποστηρίζετε την ιστορία μου!love you the most everyone ❤️Ψηφιστε την ιστορία μουυ,και σχολιαστέ για να ανέβει ακόμα πιο σύντομα η το επόμενο (τώρα με το σουκου θα ανέβουν ακόμα πιο πολλά!)
ΦΙΛΑΚΙΑΑ 💖💕💗💞💞💖
YOU ARE READING
Δεν σου ανήκω
RomanceΜια ιστορία με πολυ παθος και ερωτα....περιγραφη στο πρωτο κεφαλαιο