6

585 11 0
                                    

Έχω φτάσει σπίτι εδώ και μισή ώρα περίπου,και αφού ντυθικα κατάλληλα ξεκινησα μιας και είναι Σάββατο σήμερα και δεν εχω δουλεια,να κάνω μια μινι γενική στο σπίτι

Μια ώρα αργότερα ήμουν εξουθενώμενη....πηγα και έκανα ένα καυτό μπάνιο και αφού φόρεσα κάτι απολυτως άνετο.. έφτιαξα κάτι απλό να φάω γιατί δεν είχα και ιδιαίτερη ωρεξη και πηγα να μελετήσω κάτι σημαντικό εγγραφή της εταιρίας

Τι καλύτερο να αφιερώνω χρόνο στην δουλειά μου!

Αυτή τη δουλειά τη λατρεύω από τη πρώτη στιγμή που μπήκα μέσα στο μικρό και ταπεινό γραφείακι μου τότε το λάτρεψα... ήταν ενας δικός μου χώρος όπου έκανα το επάγγελμα που πάντα λάτρευα...
Όταν μου ανακοίνωσε ο κυριος Δημήτρης που την πήρα την θέση με έπιασαν τα 'ζουμια'
Χαρήκα υπερβολικα πολύ!

Τότε θυμάμαι είχαμε βγεί με την Δάφνη για να το γιορτάσουμε και είχα κάνει το μεγαλύτερο μεθύσι της ζωής μου....

Φλαςμπακ 2 χρονια πριν...

"Ελα βρε Κατερινάκι μην είσαι ξενέρωτη για εσένα γιορτάζουμε σήμερα κοίτα να το χαρείς ετσι και αλλιως Σάββατο είναι αύριο δεν χρειάζεται να ξυπνήσεις νωρις κιόλας!"
"Άσε με ρε Δάφνη πιείτε εσείς και ασε με εμένα απο τη χαρά μου τώρα το μυαλό μου δεν είναι στο πότο, αλλά να είμαι τέλεια στην δουλειά μου!"
"Ωραια ελα πιες ενα ποτάκι τώρα και τη Δευτέρα γίνε τελεια στη δουλειά σου!"
"Δε τη γλιτωνω ετσι;"...
"Πόσο καλα με ξέρεις!"Είπε η κολλητη μου και σκάσαμε στα γέλια!

2 ωρες μετα....

ΔΑΦΝΗ POV

"Μάνο μάζεψε την τώρα!!!!"
Δε το πιστεύω αυτό που βλέπω

Η Κατερίνα έχει βγάλει το κάτω εσώρουχο της (χωρίς να βγάλει το φόρεμα)και το κάνει σβουρες τραγούδοντας...

Παναγία μου πιο ρεζιλι δεν υπάρχει.... εντάξει εγω φταιω που της είπα να πιεί αλλά αυτή κατέβασε ολοκλήρη μπουκάλα!......

Ευτυχώς ο Μάνος τη μάζεψε από τα χαλια της και την πήγε σπίτι και φυσικά εγώ θα τα ακούσω αύριο πάλι....

PARON
 
Ενώ σκέφτομουν αυτές τις στιγμές και είχα ένα ηλίθιο χαμόγελο κολλημένο τις σκεψεις μου διέκοψε ο ηχος του κινητού....

Απάντησα χωρις να δω ποιος ειναι...
"Παρακαλω?"
"Γεια σου κατερινα ,δε με έχεις βαλει αναγνώριση κλησης;"
Τωρα πως του λέμε και όχι μόνο τον έχω βάλει αλλά τόν ονόμασα και 'μαλακα'κιολας...

"Εε οχι, σε έχω ονομάσει αλλα δε προσέξα εκείνη τη στιγμή το κινητό"
"Αοκ,τι λες να κανονίσουμε για την έξοδο που λέγαμε;"
"Εμ ναι γιατί οχι;"

.....
Αφού κανονίσαμε τόπο και μέρος πηγή να ετοιμάστγ αφού μίλησα κάνα δυοωρο με την Δάφνη για να με συμβουλέψει τι να βάλω!

Αφού έκανα μπάνιο το πρωί είχα περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μου έτσι τον αφιέρωσα στα μαλλιά....

Έκανα πετυχημένες αναλαφρες μπούκλες και έδιναν αλλη αίσθηση στο έντονο μακιγιάζ που είχα κάνει κυρίως στα χείλη!

Αφού εβαλα ένα κόκκινο, καυτό κραγιόν

Έπειτα φόρεσα ενα μακρύ επίσης κοκκινο φόρεμα (οχι δεν είναι το αγαπημένο μου χρώμα ιδέα σας!)με ανοιχτή πλάτη και τιράντες που δένουν υπέροχο γύρω από το πλούσιο στήθος μου...

Τέλος φόρεσα τα απλά βραδινά μου , μαύρα, πέδιλα και αφού συνόδεψα το ολο το style με μια απλή μαύρη τσάντα και κοσμήματα άκουσα κόρνες....

Κατευηκα κάτω και τον είδα....η εμφάνιση του έκοβε την ανάσα.. φορούσε ένα μαύρο κοστούμι το οποίο ήταν κομμένο και ραμμένο για αυτόν...και είχε σταθεί διπλα στο αυτοκίνητο με μια αυτοπεποίθηση και σιγουριά...

Όταν με είδε κόλλησε
"Ουαου είσαι πανέμορφη..."
"Και εσυ...παμε;"
"Εεε ε να βεβεια πάμε!"

Στο αυτοκίνητο επικράτησε νεκρική σιγή η αλήθεια είναι πως αισθάνθηκα λίγο άβολα με τόση σιωπή... αλλά εντάξει

"Φτάσαμε!!"
Μπήκαμε μέσα και το εστιατόριο ήταν απλά μοναδικό..

Αφού κάθησαμε και παραγγείλαμε το φαγητό μας πήρε πρωτος τον λόγο...

"Ξερεις Κατερίνα, θέλω να κάνουμε μια νέα αρχή χωρίς κόντρες αυτή τη φορά...και επίσης έχω να σου προτείνω και μια επαγγελματική πρόταση!"

"Ακούω!"
"Είμαστε και οι δυο διευθυντες σε δύο απο τις μεγαλύτερες, εταιρίες της χωρας..."
"Που θες να καταλήξεις αλεξανδρε;"
"Θέλεις να συνεργαστούμε;"
.................

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΤΙ ΚΑΝΕΤΕΕ ελπιζω να είστε όλοι καλά νέο κεφάλαιο σημερα!
Τι πιστεύετε θα απαντήσει η Κατερίνα...?

Μείνετε συντονισμένοι..

ΦΙΛΑΚΙΑΑΑ💖💗💞


Δεν σου ανήκωWhere stories live. Discover now