Δε ξέρω τι να απαντήσω... ειμαι έτοιμη για ένα τέτοιο βημα; Μήπως δε μας βγει σε καλό αυτό τελικά δε γνωρίζομαστε ούτε μια εβδομάδα και η τσακωμοί αυξάνονται συνεχως....
Πρέπει να προστατεύσω την εταιρία μου...δε θέλω να έρχονται στη δουλειά τους οι εργαζόμενοι και να αναγκάζονται να ακουνε τους τσακωμούς μας ,ασε που ποτε δε ξέρει τι έχει στο μυαλό του δεν μπορώ να τον εμπιστευτώ! Ακόμα τουλάχιστον......
"Δε θέλω να μου απαντήσεις αμεσως σκέψου το πρώτα,τη Δευτέρα θα περάσω απο την εταιρία με δύο συνεργάτες μου να σου πούμε περεταιρω πληροφορίες..."
"Κοιτα αλεξανδ..."
"Σςςς τώρα θα αφήσουμε τα επαγγελματικά για άλλη ώρα τωρα θέλω να μάθω κάποια πράγματα για εσένα"
"Εε τα ξέρεις ειμαι 26 ερχομαι απο Θεσσαλονίκη γνώρισα τον Μάνο και την Δάφνη στη σχολή και από τότε δέσαμε κατευθειαν έχω τελείωσε οικονομικών και στα 22 άρχισα να δουλεύω..."
"Μάλιστα βρίσκεσαι σε κάποια σχέση αυτό το καιρό;"
"Εε όχι χώρισα λίγο επεισοδιακά με τη τελυταια μου σχέση πριν απο 7 μήνες και απο τοτε δεν έχω κάνει κάτι άλλο..."
"Αν επιτρέπεται γιατί χωρίσατε"
"Απιστία"είπα ξερα και ιπια μονορουφι το κρασί μου, δε θέλω να το συζητάω....
"Εσυ δε μου είπες για εσένα"
"Είμαι 28 γεννηθηκα Αθήνα αλλά έχω κάποιες ρίζες από Ισπανία, παππούδες ξέρεις.... τώρα όσο αφορά τις σχέσεις δεν είμαι σταθερός τύπος δίνω στις γυναίκες αυτό που τους άρεσει ωμά πράγματα και τα ξεκαθαρίζω απο την αυτό όμως δε σημαίνει πως δε θέλω να βρω τη κατάλληλη που θα πέρασω την υπόλοιπη ζωή μου μαζι της!"είπε και με κοίταξε εντωνα στα μάτια και αισθάνθηκα να ηλεκτρίζομαι...Μετά από ώρες συζητήσεις...με έφερε σπίτι και αφού με καληνύχτα σε έπεσα ξερή για ύπνο... τέλικα τον είχα παρεξηγήσει λίγο....
..................................
Νέα μέρα ξημέρωσε και αισθανομαι χαρούμενη και ανανεωμένη για κάποιο λόγο
Αφού κάνω τα γνωστά ετοιμάζομαι να πάω στην εταιρία φοράω στενή μοεζ φούστα με ένα μπεζ πιο σκούρο σε αποχρώση του ροζ τιραντακι αρκετά αποκαλύπτικο.... αλλά επειδή δε θέλω να προκαλώ φόρεσα και ένα σακάκι στην ίδια απόχρωση και ξεκινησα για την εταιρία...
Μπήκα στο αυτοκίνητο...και έβαλα δυνατά τη μουσική ενω χόρευα ταυτόχρονα... παίζει να έγινα αρκετά ρεζίλι αλλα δε πείραζει μια ζωή την έχουμε!
Αφού ως γνωστόν χαιρέτησα όλη την εταιρία... κάτι που μου δίνει αρκετή θετικά ενέργεια πήγα στο γραφείο μου και ενημερωσα την Γεωργία τις υποχρεώσεις της για σήμερα...και έπειτα στρωθηκα στη δουλειά!
YOU ARE READING
Δεν σου ανήκω
RomanceΜια ιστορία με πολυ παθος και ερωτα....περιγραφη στο πρωτο κεφαλαιο