„FIGYELEM PÁLYÁZATOTHIRDET SPECIÁLIS MŰVÉSZET KFT! Írj egy fogalmazást Vasemberről és máris tiéd a fődíj, egy nap Anthony Edward Starkkal és egy 1 éves írói tanfolyam!
Így kezdődött az egész. Na de ki vagyok én? A nevem Holland Mía. Magyarországon élek, a nevelőszüleimmel, csak azért fogadtak örökbe, hogy amíg Márk kicsi volt ne keljen nekik vigyázniuk rá. Már nyílt titok, hogy nagy vágyam, hogy egyszer író legyek. Így hát kaptam az alkalmon viszont nem akartam vasemberről írni, mert nem tudtam volna szívemből tenni.
„Naszóval nem a Vasemberről fogok írni, mert ő róla nem tudnék inkább, egy olyan valakiről aki sokkal közelebb áll, hozzám James Buchanan Barnes. Mindenki ő hibásztatja, pedig ő nem tehet róla a HYDRA irányította őt. Talán azért áll közel a szívemhez mert én is éltem át dolgokat de nyílván nem összehasonlítható a két dolog. Gondoljatok bele egyik pillanatban volt családja legjobb barátja voltak lányok akik körülrajongták a másik pillanatban a családja már nem élt az emberek féltek tőle és a legjobb barátjával harcolt.Ugye hogy így már sokkal érthetőbb nagyon szívesen megismerném hisz biztos nem könnyű neki. Lehet jó lenne ha valaki meghallgatná mindenki örül ha megosztahja a gondolatait egy társával.
Bucky ha ezt olvasod jusson eszedbe hogy mindig van olyan aki megért. "
Holland Mía
Eger, 2020.03.04New York - Pár nappal később
- Na mint tudjátok feladtam egy kamu hirdetést és érkezett egy elég érdekes levél - ezzel átadta a levelet James-nek. Bucky először félve olvasta de hamar elmosolyodott sőt a végén még egy könnycsepp is megjelent a szemében amit hamar letörölt.
-Úgy gondoltam, hogy elmehetnél hozzá és ezt most nem azért mondom olvastam a levelet és kár lenne hagyni veszni ezt a lányt- tanácsolta Tony.
-Hogy hívják a lányt ?- kérdezte Clint.
-Holland Mía - válaszolta Bucky.
-Tessék?-kérdezet vissza.
-Holland Mía - válaszolta ismént Bucky.
Clint azonnal odarohant kikapta Bucky kezéből a levelet és elolvasta ahogy az aláíráshoz ért megszólalt.
-Ó kis Vasgyúróm- mondta Clint.
-Clint te ismered? -kérdezte Steve.
-Steve hogy ismerem-e ? Mía a keresztlányom-mondta Clint és mindenki lesokkolt.
-Szeretném megismerni ő az egyetlen aki nem bosszúálló és mégsem gondol szörnyetegnek- mondta Bucky és sajnos ezzel mindenkinek egyet kellett értenie.Néhány nap múlva
Mía szemszöge
Arra keltem hogy valaki dörömböl az ajtón HAJNALI HÁROMKOR.
-Na jó egy perced van hogy elmond miért vagy itt mert megyek vissza aludni.- ezután csak egy mély öblös nevetést hallottam ekkor jobban kinyitottam a szemem és megláttam James Buchanan Barnes avagy a Tél Katonája.
- Öhm hello -köszöntem kínosan a tarkóm vakarva.
- Szia Mía ugye? - kérdezte úristen milyen kellemes hangja van.
-Igen én lennék az teljes valómban- feleltem - bújj csak be - álltam félre az ajtóból.-Mi járatban itt?- kérdeztem rá.
- Kaptam egy levelet amiben te írtál Vasember helyett rólam írtál és hát szerettem volna megismerni az egyetlen embert aki nem tart szörnyetegnek azért amit tettem.- válaszolta én pedig nem bírtam ki hogy ne mondjam ki a gondolataimat.
- Hogy lennél szörnyeteg hé figyelj rám nem te tetted te csak eszköz voltál egy olyan szervezetnek akik magukévá akarják a világot - simogattam meg a vállát.
- Hogy lehet hogy ennyi idő alatt jobban megértesz mint én saját magam - kérdezte nevetve.
-Nem tudom talán csak még nem békéltél meg magaddal mire bármihez hozzákezdesz előbb magadban kell mindent helyretenned.- mondtam neki őszintén.To be continued...
YOU ARE READING
Amikor a fal magasnak tűnik / Bucky Barnes ff. /
Fanfiction" - Szerelmes vagy belé ugye? - kérdezte Steve. - Nem tudtam hogy ennyire erős érzelmei lehetnek egy embernek - felelte Bucky." Egy felhívás Egy levél Két szív