... és megcsókolt. Sokkal jobb volt mint amilyennek képzeltem mintha régóta erre várna. Fantasztikus volt ahogy egyszerre mozogtak az ajkaink. Mikor elváltunk meg ölelt és a hajamba puszilt úgy öleltem mintha most tehetném utoljára ezután felemelt és befektetett az ágyamba viszont én magam mellé húztam így nem volt más választása mint, hogy befeküdjön mellém átölelte a derekam így jobban biztonságban éreztem magam mint valaha.
- Bucky szemszöge -
-Köszönöm, hogy te megértesz - mondtam neki és közelebb léptem hozzá nem úgy látszott mintha bánta volna szeme levándorolt a számra majd nagy nehezen belenézett a szemembe azok a kékes-zöld szemek szőkés hajjal.Egyszerűen gyönyörű.

Észrevette, hogy a száját nézem így közelebb jött erre én hozzá hajoltam és pont most hallottunk egy hangot az emeletről nagyszerű a legjobb pillanatban.
- Bocsi de szerintem a nevelőszüleim felkeltek... - kezdett magyarázkodni.
- Hé semmi baj nem kell magyarázkodnod - mondtam majd átöleltem a vállát.
- Én alszok a kanapén te pedig az ágyamban jó? - kérdezte én pedig ezt nem hagyhattam.
- Nem - nem én jöttem csak úgy nekem kell a kanapén aludni - mondtam határozottan. Rögtön alábbhagyott a határozottságom amikor közeljött hozzám és a fülembe suttogta.
- Akkor is én alszok a kanapén - erre elnevettem magam.
Hátrébb akart volna menni csak hát időközben átöleltem a derekát és csak még közelebb húztam magamhoz. Egymás szemeibe néztünk majd lassan levándoroltak szemei ajkaimra ez már önmagában megmosolyogtatott. Az én tekintetemet is vonzották enyhén rózsaszín ajkai. Majd karjaival átölelte a nyakam ekkor pedig már biztos voltam a dolgokban így hàt megcsókoltam. Ez volt életem eddigi legjobb pár perce. Úgy érzem mintha végre teljes lennék. Egyszerűen csodálatos volt még sosem éreztem ilyet. Mikor elváltunk átöleltem és belepusziltam illatos hajába. Éreztem hogy úgy ölel mintha az élete múlna rajta. Majd felemeltem és befektetett az ágyába de ő maga mellé rántott. Így történt hogy a derekát átkarolva aludtam el.
To be cocontinued...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Amikor a fal magasnak tűnik / Bucky Barnes ff. /
Fanfic" - Szerelmes vagy belé ugye? - kérdezte Steve. - Nem tudtam hogy ennyire erős érzelmei lehetnek egy embernek - felelte Bucky." Egy felhívás Egy levél Két szív