Episod 5 - Bebas

34.9K 171 10
                                    

Hari ini, Faris akan berangkat ke Terengganu. Selama seminggu ini, aku telah membuat perancangan dengan Khalis. Khalis telah memaklumkan Camilla bahawa dia akan outstation selama seminggu, tetapi hakikatnya, Khalis akan menjadi suamiku selama seminggu ini. Seminggu yang akan kupenuhi dengan kemaksiatan dan penzinaan. Khalis telah menyewa bilik hotel berdekatan rumahku supaya dia dapat menetap di malam hari memandangkan aku perlu mengambil anak-anakku dari pengasuh.

Pagi ini, aku melakukan rutin harianku. Khalis hanya akan tiba di rumahku tengah hari nanti. Menjelang jam 12 tengah hari, aku mandi dan mencukup pukiku. Aku memilih lingerie yang akan kepersembahkan kepada Khalis. Aku mengenakan mekap yang agak menyerlah, menyemburkan minyak wangi ke badanku dan mengenakan lingerie dan robe satin putih yang agak singkat. Aku memperagakan tubuhku di hadapan cermin. Setelah berpuas hati dengan penampilanku, aku berbaring di atas tilam sambil menunggu ketibaan Khalis.

Beberapa ketika selepas itu, loceng rumahku berbunyi. Aku terus berlari turun menuju ke pintu rumahku. Aku membuka pintu dan mendapati Khalis berada di depan pintuku.

Ummi : Hai handsome. Lama dah saya tunggu awak.

Khalis : Sorry Ummi, Khalis tak boleh nak keluar awal sangat tadi. Takut Camilla suspicious.

Ummi : Masuklah. Macam tak biasa pulak.

Aku menarik Khalis masuk ke dalam rumah dan melompat ke arah Khalis. Khalis mendukungku masuk ke dalam rumah dan menutup pintu rumah dengan kakinya. Aku saling bercumbuan dengan Khalis. Lidahku saling bertautan dengan lidah Khalis. Aku dapat merasa air liur Khalis masuk ke dalam mulutku dan aku menelannya. Khalis mengangkatku ke atas sofa ruang tamu. Khalis mula mencium leherku. Rasa geli dan sedap bercampur aduk. Aku dapat merasakan tangan Khalis dari luar robeku mula meramas dan meraba tetekku. Khalis cuba untuk menyelak robeku untuk meramas tetekku dari dalam. Namun aku ada idea yang lebih menarik.

Aku bangun dan menolak Khalis duduk di sofa. Aku membuka tali robeku hingga terdedah bahagian hadapanku. Aku mula melakukan tarian gelek di hadapan Khalis. Aku menonggekkan bontotku dan memegang tetekku. Aku perlahan-lahan melepaskan robeku ke lantai. Khalis mula meramas lembut bontotku. Khalis memusingkanku dan mencium bontotku. Tatkala Khalis mula menjilat lubang bontotku, aku terjerit lantaran terkejut. Namun dalam kejutan itu, aku juga turut terasa sedap apabila lidah Khalis keluar masuk lubang bontotku. Apabila aku mula merasai kenikmatan lubang duburku ditebuk, Khalis bangun dan memelukku dari belakang. Khalis mula meramas tetekku. Aku kegelian apabila Khalis membisikkan sesuatu di telingaku.

Khalis : Khalis nak menyusu dengan Ummi boleh?

Ummi : Heheh. Awak nak jadi anak susuan saya ke? Jom mami susukan nak?

Khalis : Heheheh. Ummi suka role play ye? Jom masuk bilik jom mami.

Aku diangkat Khalis menuju ke bilik tidurku. Khalis membaringkanku di katilku. Katil kelaminku dengan Faris. Nafasku sedikit terhela melihat badannya yang sasa apabila Khalis membuka pakaiannya. Aku menjilat bibirku apabila melihat batangnya yang sedikit panjang daripada batang Faris. Khalis naik ke katil bersamaku dan mula membuka bra dan pantiesku. Khalis mula meramas tetekku dan seterusnya menjilat dan menghisap tetekku.

Ummi : Sedap ke susu mami? Uuhhmmmm....

Khalis : Sedap sangat. Mami sedap sangat.

Ummi : Aahhnnnn... Jilat lagi tetek mami sayang... Issskk... Aaahhh...Sedaaapp...

Tetekku digomol dan ditarik-tarik Khalis. Sesekali, putingku akan digigit-gigit lembut. Selang kiri dan kanan tetekku dihisap dan diramas.

Ujian FarisWhere stories live. Discover now