Besok, Faris akan pulang dari Terengganu. Malam terakhir untukku tinggal bak suami isteri bersama Khalis. Khalis membawa aku makan candle lit dinner sempena malam terakhir. Anak-anakku aku tinggalkan di rumah pengasuh. "Ada event malam ni," bohongku. Aku memakai dress biru tanpa lengan. Tudungku juga turut kutinggalkan di rumah. Semenjak tahu aku tidak menutup auratku di Langkawi bersama Faris, Khalis berkeras mahu keluar bersamaku dengan aurat terdedah. Aku bersetuju dengan syarat aku dibawa jauh dari kawasan rumahku supaya aku tidak bertemu dengan sesiapa yang mengenaliku.
Walaupun sudah seminggu kami bersama, aku masih tidak bosan bersembang dengannya. Dari sekecil-kecil topik seperti gosip-gosip artis sehingga seberat-berat perbincangan seperti perancangan masa hadapan, kami kongsi bersama. Mungkin inilah yang aku perlukan dengan Faris. Komunikasi. Seusainya makan malam, bukan sahaja keperluan zahirku iaitu perutku dipenuhi dengan full course dinner sebentar tadi, keperluan batinku untuk didengari juga turut dilengkapi.
Keluar dari restoran, aku dan Khalis menuju ke keretanya sambil berpegangan tangan umpama sepasang kekasih. Aku menarik tangannya mengelilingi bahuku. Sambil Khalis memelukku, sempat juga tangannya meraba-raba tetekku dari tepi. Dalam keretanya, tangan Khalis tidak lepas dari meraba pehaku. Dressku makin ke atas ditarik oleh Khalis, mendedahkan pehaku. Jarinya bermain-main di sekitar pantiesku. Nafasku semakin laju apabila biji kelentitku dimainkan dari luar pantiesku.
Aku mula memegang batang Khalis dari luar seluarnya. Batangnya yang separa mengeras kuurut lembut. Khalis membuka kancing seluarnya, menarik seluar dalamnya turun dan mengeluarkan batangnya. Aku terus menangkap batangnya dan mula melancapkannya. Kedengaran suara Khalis semakin laju.
Khalis : Hisap Ummi.
Aku melepaskan tali pinggang keledarku dan mula menghulurkan bibirku ke arah batangnya. Aku cium batangnya dari pangkal, kelilingnya malah telurnya. Aku mula menjilat batangnya umpama menjilat lollipop sambil mengurut-urut telurnya. Aku mengeluarkan ludahku ke hujung batangnya dan mula menyedutnya. Kepalaku bergerak ke atas bawah sambil Khalis membawa keretanya. Khalis kemudiannya memberhentikan keretanya di sebuah taman tasik tidak jauh dari rumahku. Khalis mencari tempat yang agak tersorok.
Khalis mula menurunkan dressku dan membuka bra hitamku. Puting tetekku dinyonyot lembut sambil tangannya masuk ke dalam pantiesku. Khalis memasukkan jarinya ke dalam pukiku dan bermain-main dengan biji kelentitku.
Ummi : Aaaahhh...Jilatlah saya pulak awak...
Khalis keluar dari keretanya dan membuka pintuku. Dia menarik kakiku keluar, menurunkan panties hitamku dan mula menjilat biji kelentitku. Walaupun kereta diletakkan di tempat yang agak tersorok dan gelap, namun ada beberapa budak-budak muda berada berdekatan. Kemungkinan kami tertangkap oleh mereka menyebabkanku meningkatkan nafsuku berkali ganda. Aku menekan kepala Khalis supaya pukiku dijilat lebih dalam, lebih ganas. Biji kelentitku turut dihisap dan dinyonyot oleh Khalis. Aku berusaha untuk menahan suara jalangku daripada meninggi.
Khalis : Aaahh.. Sedap air puki Ummi. Sekarang pusing Ummi. Khalis dah tak tahan lagi.
Aku berpusing dan menonggengkan belakangku. Kakiku berdiri di luar kereta dan tanganku kusangga ke tempat duduk penumpang dan aku menghalakan punggungku ke arah Khalis. Kupandang Khalis dengan pandangan penuh bernafsu. Khalis bermain-main dengan mulut pukiku sebelum menghalakan batangnya ke arah pukiku. Dia mula memasukkan batangnya ke dalam lubang nikmatku.
Khalis : Sorry la Faris ye. Bini kau dah tonggeng kat aku, apa boleh buat. Bontot punya tonggek macam ni siapa boleh tahan. Hahaha.
Mendengar nama suamiku disebut menyebabkan aku mengerang lebih kuat. Ah, persetankan budak-budak muda itu. Kalau mereka nampak pun, rezeki merekalah. Khalis mula melajukan dayungannya. Tetekku bergerak seiring dengan tusukan batang Khalis. Khalis turut memicit-micit tetekku.
YOU ARE READING
Ujian Faris
General FictionBuku 2: Ujian Faris (Buku 1: Fantasi Ummi) Diari seorang isteri dalam mengharungi hidup bersama sang suami. Manis, pahit, getir yang dilalui bersama mendalamkan cinta antara mereka. Kehadiran pihak ketiga menambahkan ujian dalam perhubungan. Harap c...