Episod 7 - Gergasi (Filler)

31.6K 194 6
                                    

Semenjak aku mula jujur dengan Faris, kehidupanku mula berubah. Hubungan seks kami makin kerap, makin nikmat, makin mengujakan. Malah, Khalis juga makin kerap bersamaku, namun sentiasa dengan kehadiran suamiku. Khalis umpama suami keduaku, dengan reda suami pertamaku. Aku juga sudah mula menonton pornografi bersama Faris.

Suatu hari, ketika sedang menonton video perempuan kulit putih diratah lelaki kulit hitam dengan batang sebesar lenganku, aku tiba-tiba teringat akan Siva. Aku masih belum memberitahu Faris mengenai Siva. Aku tahu bahawa Faris pernah meniduri Suzy, perempuan Vietnam, apabila mengetahui aku tidak lagi setia dengannya. Walaupun sedikit cemburu, namun jika dibandingkan dengan apa yang telah aku lakukan, apalah sangat dosa suamiku itu.

Ummi : Abang. Sayang teringin nak yang besar macam tu la.

Faris : Wow, muat ke? Nanti abang nak pakai sayang longgar je nanti.

Ummi : Alah abang ni. Dulu keluarkan kepala budak dua orang tu lagilah besar. Nanti sayang ketatkanlah balik.

Faris : Hmm. Nanti abang cuba cari negro untuk sayang ye.

Ummi : Erm. Kalau india boleh ke abang?

Faris : India?

Ummi : Ermm. Ada satu benda lagi sayang tak sempat nak bagi tahu abang. Abang ingat tak masa kita bercuti kat Langkawi hari tu?

Faris : Ye abang ingat. Kita buat kat luar time tu. Hehehe.

Ummi : Sebelum kita naik flight, sayang ada jumpa seorang mamat india ni masa abang pergi toilet. Sayang berkenalanlah dengan dia. Besar betul dia abang. Terliur sayang tengok.

Faris : Macam mana sayang tau size dia? Sayang pernah kena kongkek dengan dia ke?

Ummi : Belumlah abang. Sayang whatsapp dengan dia je. Tu yang nak mintak izin dengan abang ni. Kalau abang tak izinkan takpelah.

Faris : Bagi handphone sayang kejap. Nak tengok betapa besarnya dia.

Aku mula menunjukkan mesej-mesej yang telah aku hantarkan kepadanya bersama gambar-gambar yang telah kami saling bertukar.

Faris : Wow, lebih dua kali ganda konek abang ni.

Ummi : Kan abang? Kalau kena sayang ni mau rabak.

Faris mula mengurut-urut batangnya dari luar seluarnya. Aku tahu dia mula ghairah memikirkan aku diratah lelaki india. Aku mula menggodanya. Aku mengalihkan tangannya, membuka zip seluar dan melurutkan seluar dalamnya. Aku mula mengurut dan menjilat batangnya.

Ummi : Boleh la abaaangg... nak cuba sekali je pun takpelah.

Aku mengulum batang Faris sambil mataku memandang mukanya dengan penuh harapan.

Faris : Aaahh...Fuck. Sure, sayang. As long as I'm fucking your ass today...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hari yang ternanti-nanti telah tiba. Demi keselamatan, Faris telah menyewakan sebuah bilik junior suite di Kuala Lumpur. Dia tidak mahu orang yang baru dikenali ke rumah kami. Sepanjang perjalanan ke sini, pelbagai perasaan dapat kurasa. Takut, teruja, horny, berkecamuk semuanya. Namun, dalam dakapan suamiku, aku yakin dengan redanya, aku pasti akan menikmati hari ini. Suamiku mendaftar masuk bilik kami di lobi. Sambil menuju ke bilik, aku menghantar mesej nombor bilik kami kepada Siva.

Setibanya kami di bilik, aku menanggalkan pakaianku dan masuk ke bilik air. Aku membersihkan badanku dan memakai bau-bauan kegemaranku. Aku keluar bilik dengan hanya memakai robe hotel. Aku lihat Faris baring di atas katil sambil menonton televisyen. Aku baring di sebelahnya dan memeluknya.

Ujian FarisWhere stories live. Discover now