VI

452 32 11
                                    

omluvám se že tu část přidávám až dneska,ale včera mi nebylo vůbec dobře a onemocněla jsem://....moc se omlouvám a za omluvu vám dám delší část :)) 

Volal mi Caspar (můj brácha) ..o něm jsem se vlastně ještě nezminovala. Jmenuje se Caspar Lee a je to můj starší brácha.Je mu To bude asi proto že jsme se dlouho neviděli a dlouho jsme spolu nemluvili,protože oba nemáme časa to bydlíme kousek od sebe...on bydlí s Lucy bráchou s Joem Sugg ...ale oba studujeme jinou školu...Moc mě to potěšilo že mi volá,Vykouzlil se mi úsměv na tváři.

,,Ahoj Liddy,, pozdravil mě Caspar a podle hlasu bych soudila že byl strašně happy

,,Čau brácho..co se stalo jsi nějaký happy,, řekla jsem a zasmála jsem se 

,,No to je to kvůli čemu ti volám ..jsou to dvě věci ,, řekl

,,Nezdržuj a mluv!!,, doléhala jsem na něj

,,ta první mám práci !!,, řekl a zasmál se

,,To je dobře a ta druhá??,, odpocěděla jsem a čekala jsem ....chvilku neodpovídal

,,CASPARE!! To není ten Prank Call nebo co že ne??,, zeptala jsem se a byla jsem trochu naštvaná

,,Ne není to ti přísahám jenom ,prostě mám holku a jsem strašně happy..je úžasná...,, odpověděl...ulevilo se mi že to nebyl ten prank nebo co to je za hovadinu....asi cca15 minut povídál o té jeho holce,ale ještě neřekl jméno nic..tak jsem ho pozastavila a zeptala jsem se ho a  on řekl že se jmenuje Maddy ..v jeho hlase byla veselost,štěstí a mnoho další ....strašně jsem mu to přála..:)) 

 ,,brácho musím končit zavolám ti někdy nebo dojdu oky??,, řekla jsem 

,,Jojo budu moct rád ahoooj...mám tě rád,, odpověděl mi ....on řekl že mě rád uvidí?? tyjooo ta láska,ale dělá divy...on vždycky když k němu dojdem tak vždycky by mě nejraději už vyhnal :D ..no jo no bráchové co po tom chceme :D...no nic zpátky k Ashovi 

Když jsem se koukla na Ashe..tak jsem zjistila že během hovoru usnul....jako to jsem tak nudná nebo co ?? :D ...,ale že byl krásný,ňuňatý....když už spal tak jsem si řekla že bych mohla taky ...Tak jsem si lehla a dala jsem Ashovi pusu na tvář,doufám že to necítil ....po chvilce co jsem si lehla jsem usnula..........

Ještě tu noc mě probudila Lucy,říkala jsem si co zas chce?!....ale když mi řekla co má v plánu tak jsem vstala a šli jsme to udělat....

*Druhý den ráno

S Lucy jsme schválně vstali dřív , aby jsme za 1. udělali klukům snídani a za 2. aby jsme viděli naše díla a jejich reakce na to ....měla bych vás seznámit co se stalo...mno..prostě jsme kluky přes noc pokreslili na obličeji po těle a skoro všude ...říkám skoro !! tam dole v jejich rozkroku jsme nebyli ...idkyž pokušení bylo....

Když kluci vstali a došli dolů tak jsme jim dali snídani...nejtěžší bylo zadržet smích ...vydrželi jsme to 5 minut no..možná ani to ne ....s Lucy jsme se začali moc smát kluci se na nás nechápavě koukli ..my jenom na nich že se nic neděje a smáli jsme se dál....potom když se Ash koukl na Caluma tak se začal taky smát a naopak..už pochopili čemu se smějeme :D ....

,,To vy dvě?? ,, zeptali se nás a smáli se

,,Nene to byl nás uklízeč který neuklíxí nikdy Gustav,, řekla Lucy a já se začala ještě víc smát...

,,Koho to napadlo??,, zeptal se Calum..samozdřejmě Lucy ukázala na mě a já na ni...

,,Okey tak se to asi nedozvíme,, řekl Ash a koukl se na Cala a Calum vypadal jakoby měl něco v plánu a Ash jenom přikívl a já s Lucy jsme to nechápali ....

Najednou pak kluci rychle vstali a zmizeli....da fak?? kam šli?? však to tu neznají a někam běželi...Lucy s toho dostala výtlem a furt si pochvalovala svojí práci ....

Po 5 minutách došli kluci a měli ruce za zády...

,,Holky víte že vás máme rádi??,, řekli kluci a rošťácky se usmáli

,,No... víme ,, odpověděli jsme a zasmali jsme se ....

Oni se proti nám rozběhli a my nestihli ani zareagovat a už jsme měli optisky jejich rukou na zádech a na zadku...začali jsme jim utíkat po celém domě ....Lucy měla optisky na zadku,zádech na břichu a na obličeji ..já jenom na zadku a na břichu ....hodně jsem se vyhýbala,ale pak mě Ash chytl do náruče a už to bylo marný ...optisky rudě červené jsem měla všude ano říkám všude na oblečení...já byla červená,Lucy zelená a kluci pomalovaný takže jsme si byli klid..oni se pomstili a už byl klid ...

,,Tak už jsme se vydováděli,ale mohli by jsme si udělat oběd,protože mám docela hlad,,řekla jsem 

,,Liddy ty máš hlad furt,, řekla Lucy a začala smát já ji flákla polštářem 

,,Ty máš co říkat !! Lucy,, zařvala jsem ...kluci se začali smát a my se na ně koukli 

,,Je tu něco k smíchu mládenci?? ,, vážně jsme se na koukli 

,,Nene slečny,, odpověděli a zkoušeli se nasmát

,,To by jsme vám doporučovali,, řekli jsme 

...Po chvilce Calovi zazvonil mobil..

,,Holky omluvte nás musíme jít,,řekl Calum

,,Proč??,, zeptala se Lucy a trochu posmutněla

,,Mno...musíme do studia,ale neboj ještě si napíšem a domluvíme se zas na venek jo??,, řekl Calum a objal ji 

Rozloučili jsme se s klukama ,objali jsme je...když jsem objímala Ashe tak mi pošeptal do ucha...děkuji za tu pusu na tvář ...já jsem byla překvapená ,že to cítil že by ještě nespal?? nebo jak?? mno..to už je teď jedno....

Když kluci odjeli tak jsme s Lucy šli uklidit tu spoušť po našich blbinách co se tu děli....na uklízení jsme si zapli písničky...uklízeli jsme a zpívali si ...bylo to hezký,obě jsme byli strašně happy ztrávili jsme skoro dva dny s našima vysněnýma klukama ...douklízeli jsme a sedli jsme si na gauč a zapli jsme Tv ...obě jsme byli překvapený a v tranzu...sakra co to je??!!

V Tv dávali.....

Ještě jednou se moc omlouvám ...doufám že se vám to líbilo..Vote a Comment potěší:33...další část neslibuji kdy bude,protože jsem nemocná a není moc dobře,takže nevím :// ,ale skusím co nejdřiv aby byla :)) A na chyby nekoukat!!:D 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 19, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Why? (5SOS CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat